jaaaaaa Skrevet Mai 31, 2011 Forfatter Skrevet Mai 31, 2011 nei desverre jeg har aldri hatt dem på noen bil
lbarstad Skrevet Juni 1, 2011 Skrevet Juni 1, 2011 Feit styling! synd jeg har facelift og touring pm sent
rolfi Skrevet Juni 1, 2011 Skrevet Juni 1, 2011 BBS-front er RÅTT på E30! Legger med noen bilder av min, så kan man se hvordan den ser ut når den er montert. Jeg hadde uten tvil kjøpt den, om jeg ikke hadde hatt en allerede! Trådstarter, gi meg en lyd om du vil jeg skal fjerne dette innlegget.
jaaaaaa Skrevet Juni 1, 2011 Forfatter Skrevet Juni 1, 2011 aner ikke jeg har aldri sett disse sideskjørtene før på noen biler eller til salgs før
jaaaaaa Skrevet Juni 1, 2011 Forfatter Skrevet Juni 1, 2011 BBS-front er RÅTT på E30!Legger med noen bilder av min, så kan man se hvordan den ser ut når den er montert. Jeg hadde uten tvil kjøpt den, om jeg ikke hadde hatt en allerede! Trådstarter, gi meg en lyd om du vil jeg skal fjerne dette innlegget. ja skal innrømme at jeg vurderer fælt å beholde den selv med mindre e får et veldig bra bud
jaaaaaa Skrevet Juni 1, 2011 Forfatter Skrevet Juni 1, 2011 m50 eksosovergangen er mest sannsynlig solgt
jaaaaaa Skrevet Juni 2, 2011 Forfatter Skrevet Juni 2, 2011 Hvor mye for BBS fanger, sideskjørt og bakfanger? fått bud på 3kmen usikker om e vil selge for det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå