JorgenM Skrevet Juni 1, 2011 Share Skrevet Juni 1, 2011 Vurderer å selge vår kjære E53 til fordel for nyere X5 (E70 4,8i - behov for større bagasjerom pga. familieforøkelse). Åpen for bud over 300.000,- Med 22" sommerdekk (265), ny i 2010: Med 20" piggfrie vinterdekk (275, originale is-felger), nye dekk i desember 2009: - bilde tatt FØR vi fikk film på rutene Gått 199.000 km. Importert høsten 2002, men ble "vinter-klargjort" (dører etc) etter at jeg kjøpte den i 2009. Har den i oppvarmet garasje m/lufting og ikke kjørt på saltede veier på vinteren. Ingen heftelser. EU-godkjent til 31.08.2012. Har de originale sommerfelgene (19") og vinterfelgene (18"), men på disse må ALLE dekk skiftes før bruk. 22-tommerne er godkjente av Biltilsynet og dette står i vognkortet. Solfilmen har 5 års garanti fra i år og er utført av firma (GV Reklame, Verdal). Alle servicer er selvsagt fulgt. Forbruk ligger på 1,2-1,3 for blanda kjøring og 1,0-1,1 på langkjøring. Har det meste av utstyr, f.eks: Sportspakke Lyspakke Nivåregulering bak GPS 16:9 CD-veksler Takluke Doble sideruter Elektriske seter m/minne og korsryggjustering Varme i fram- og bakseter Ryggesensorer bak og foran Regnsensor Automatisk avblendbart speil ISOFIX Avtagbar krok Ny girkasse ved 104.000 km Flere bilder (FØR solfilm): Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JorgenM Skrevet Juni 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2011 Har vel egentlig ombestemt oss og vil ikke selge bilen likevel nå Skifta frontrute og fått fiksa alle lakkskader så bilen er "nesten" som ny igjen. Mange som ønsker å kjøpe felgene, men dem er ikke til salgs separat og GS selger dem vel fortsatt så... Hvis det kommer bud så skal vi selvsagt vurdere dem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet August 4, 2011 Share Skrevet August 4, 2011 Hva er prisen om du skulle finne på å selge? Har solgt min bil og endelig fått tilatelse av samboer til å kjøpe X5.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JorgenM Skrevet August 5, 2011 Forfatter Share Skrevet August 5, 2011 Kommer det bud over 300k skal vi vurdere det seriøst. Etter at tråden ble startet har jeg kjøpt et sett med originale 20-toms 4,6is sommerfelger med nesten ubrukte dekk, 275 foran og 315 bak. Designet er samme som vinterfelgene på bilde 2. Kjøpte disse fordi den ene 22-tommeren fikk seg en kakk og vi merker antydning til risting, men ikke mer enn at vi skal bruke dem ut høsten 20-tommerne er mer behagelige, tåler mer enn de uoriginale og fyller hjulbuene helt ut bak (noe 22-tommerne ikke gjør...) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet August 5, 2011 Share Skrevet August 5, 2011 Okey, jeg liker de felgene bedre enn de på bildene... Men om du er fast på den prisen så blir den desverre for dyr i forhold til andre... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JorgenM Skrevet August 5, 2011 Forfatter Share Skrevet August 5, 2011 Den er grei Ja, IS-felgene er flotte de. Jeg var heldig som kom over både sommer- og vinterpakke på FINN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JorgenM Skrevet Januar 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2013 Hei, vurderer salg av denne igjen. Ikke lagt ut på FINN enda. KM-stand er nå 237.000 og prisen nedjustert 50%, altså alle bud over 200.000,- blir vurdert Inspeksjon nettopp tatt og oljen byttet hos BMW. Alle servicer gjort hos BMW. 18 og 19-tommerne er gitt bort, så det er "kun" to sett (vinter og sommer) 20" originale BMW IS-felger og 22-tommerne på bildene som følger med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Januar 15, 2013 Share Skrevet Januar 15, 2013 Har du mulighet for å legge ut noen bilder av slik den er idag? titten i tråden din og ser du har hatt bilen en stund. Noen kjente feil eller mangler som bør ordnes? Ser ut til åvære en fin bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JorgenM Skrevet Januar 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2013 Hei, når det blir mildvær neste uke så skal jeg få vasket den og tatt noen nye bilder. Det som ikke funker per idag, men som jeg SKAL få et verksted til å fikse, er: - Vusvisker bak, den stoppet samtidig som motoren for spylevæsken bak hengte seg opp og jeg måtte koble den av. - Passasjerdøren kan ikke åpnes fra utsiden. - Bakluka kan kun åpnes med knappen på dashbordet eller knappen på nøkkel. Knappen på selve bakluka funker ikke. (evt. godtar jeg bud på 190.000,- med disse feilene ) Har fått noen forespørsler på dekkene, men selger IKKE disse separat sorry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JorgenM Skrevet Mars 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2013 Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg