Gå til innhold

Må ha mods på E39 Touring.

Bjørn B
 Share

Anbefalte innlegg

Hei.

Hvilke modifikasjoner er det man MÅ ha på en E39 Touring? Jeg tråler nettet etter å finne ut ting, men håpte på en liten snarvei herifra! Hvilke ting er det man må gjøre, kosmetisk, mekanisk, interør osv.

Og hvilke sider anbefaler folk å handle fra? Fra før kjenner jeg til koed.dk og gsbildeler.no

Mvh

Bjørn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tja, du kan jo begynne med facelift lykter hvis du har en pre face, M5 front fanger er jo fin, V8 nyrene er penere enn de originale, fine felger er jo heller ikke å forakte, her er det bare din egen fantasi som stopper deg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tja, du kan jo begynne med facelift lykter hvis du har en pre face, M5 front fanger er jo fin, V8 nyrene er penere enn de originale, fine felger er jo heller ikke å forakte, her er det bare din egen fantasi som stopper deg ;)

V8 nyrer skiller ikke fra andre modeller såvidt meg bekjent, er vel kun på E34 det :)

Som sagt, M-tech utvendig, M-innstegslister, M-ratt, 16:9 navigasjon, AC Schnitzer vinge (hvis du har touring), eksos (2x83 eller 4x72), senk, lys i dørhåndtak innvendig og utvendig, sota ruter, hvite angeleyes og xenonmatch tåkelys, xenon i nær og fjern osv. osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har jo facelift så da har du riktige lykter og grill i hvertfall. Neste steg er vel M-optikk utvendig, altså frontfanger og gjerne bakfanger også om du har råd og vil skille deg ut bitte litt blant alle disse med bare M-front. Få på bakpotte med litt finere og større stusser, samt kanskje litt grommere lyd også. Ellers er jo "angel eyes" fint på E39 synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...