smaagesjo Skrevet Juni 1, 2011 Skrevet Juni 1, 2011 Hei! jeg skal bygge om e30n min, å da lurer jeg på om det er noen her inne som har papirer og er villig til å dele dem! det er ein 320 sedan 1986 mod, preface. alt av papirer kan komme til nytte! jeg trenger hovudsakelig papirer på ka karrosoriet tåler av effekt/Nm papir på m3 e36 og e30 bremser osv! Håper at noen har papirer og vill dele dem med meg! Send dem gjerne på epost til meg. epost : kongen555@hotmail.com (veit at adressa mi er litt harry ) Mvh Kristian Smågesjø
Dirty Skrevet Juni 1, 2011 Skrevet Juni 1, 2011 Det er bare å finne skiltnummer på en bil som har vært godkjent ombygd. send inn Mail til bt så får du alle papirer inkl søknad på det skiltnummeret
smaagesjo Skrevet Juni 2, 2011 Forfatter Skrevet Juni 2, 2011 Når jeg skal bytte motor, må de være bmw motor? eller har jeg sjans for å få godkjent med for eks audi s4 motor?
smaagesjo Skrevet Juni 2, 2011 Forfatter Skrevet Juni 2, 2011 om det er din mening så, jeg vill gjøre noe annet! vill ha 5ær i min
Leo Skrevet Juni 2, 2011 Skrevet Juni 2, 2011 Det som sies å være umulig er mulig bare en vil!!! Men motorfester er vel det vanskelige å få igjennom hos BT. Men det er bare å høre med BT for hva som må til for å få dem godkjente. Sertifisert sveising er en ting mm. Ønsker deg lykke til - blir sikkert en artig kjøremaskin. :) PS Rekkesekseren til BMW er unik den også og gir veldig masse morro. Men det er som sagt ditt valg!! og ønsker som teller i din bil!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå