atlee Skrevet Juni 1, 2011 Skrevet Juni 1, 2011 Har hivd ut en m50b25 og montert inn en m20b25 preface i min orginale 325.Skulle prøve å kjøre motoren på starter`n i kveld , bare for å sjekke oljetrykk.Men den "går " ikke på starter`n det bare klikker i innslaget,og jeg hører at bensinpumpa starter.Tok ut igjen starter`n og testet den.Den virker.Har ikke montert følerne på girkassa og ledningen fra coil til fordeler,men den skal vel gå på starter`n for det? Forslag mottas...trenger litt hjelp her.
hao Skrevet Juni 2, 2011 Skrevet Juni 2, 2011 Hvis det klikker i innslager er det meste OK untatt hovedstrøm eller jording til starter. Sjekk jordingsledningen til motor, kanskje den er glemt. Sjekk strømledningen til starter for ukontakt mot starter eller batteri. Skal lite til for at det blir for lite til for ikke å dra starteren men allikevel ha nok til det øvrige
atlee Skrevet Juni 2, 2011 Forfatter Skrevet Juni 2, 2011 starter drar ikke med seg svinhjul rundt. noen forslag? Takk for hjelp hao! var for lite spenning på + ledningen
hao Skrevet Juni 2, 2011 Skrevet Juni 2, 2011 Hvis starteren ikke tar med seg svinghjul men innslaget virker er to muligheter ettersom du har testet starter utenom motor 1 For dårlig kontakt på strøm til starter. (jording, kobling på starter og batteripoler) 2 Svinghjulet går ikke i rundt i det hele tatt.Prøv å trille bilen i gear for å se at det går rundt.
atlee Skrevet Juni 2, 2011 Forfatter Skrevet Juni 2, 2011 Hvis starteren ikke tar med seg svinghjul men innslaget virker er to muligheter ettersom du har testet starter utenom motor1 For dårlig kontakt på strøm til starter. (jording, kobling på starter og batteripoler) 2 Svinghjulet går ikke i rundt i det hele tatt.Prøv å trille bilen i gear for å se at det går rundt. Starter virker nå,men det virker som det lille tannhjulet på startern bommer på svinghjulet.Litt vanskelig å forklare dette men..når det lille tannhjulet går fram,så kræsjer det i svinghjulet,og drar ikke med seg svinghjul. Finnes det flere typer startere til m20b25? Kan ikke med 100% sikkerhet si at den startern jeg har er den riktige til m20b25 preface med 260 kasse.Har kjøpt det meste i deler så... Takker for all hjelp!
hao Skrevet Juni 3, 2011 Skrevet Juni 3, 2011 Skjønner hva du mener. Da hopper jeg av. Ser av delenr at det ikke er samme svinghjul på 320 og 325. det kan bety forskjell på starter også Hvis det er det som er forvekslet da.
atlee Skrevet Juni 4, 2011 Forfatter Skrevet Juni 4, 2011 googlet bosch nummeret på starter`n , og det stemmer at det er 325 starter. Går det an å montere feil svinhjul på 325 veiva? Kjøpte også ny clutch , den passet rett på svinghjulet. Gode råd mottas!
hao Skrevet Juni 4, 2011 Skrevet Juni 4, 2011 http://bmwfans.info/ Denne er fin for å finne delenummer. Kommer du frem til riktig del kan du trykke på delenr og da kommer det opp alle modeller denne delen er levert til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå