spruddel Skrevet Juni 10, 2011 Skrevet Juni 10, 2011 I can see PRÆBÆN Blir bra dette! Monterte skvettlapper på min idag jeg, var en runde i Lillestrøm nå nettopp også, men stod på Nannestad og skrudde.
jan magnus Skrevet Juni 11, 2011 Forfatter Skrevet Juni 11, 2011 I can see PRÆBÆN Blir bra dette! Monterte skvettlapper på min idag jeg, var en runde i Lillestrøm nå nettopp også, men stod på Nannestad og skrudde. i nannestad??? ingen andre steder å stå eller ? preben er med ja
spruddel Skrevet Juni 11, 2011 Skrevet Juni 11, 2011 Stod med en kompis som skulle polere bil. Hehe, godt med selskap. Du får hilse'n
jan magnus Skrevet Juni 14, 2011 Forfatter Skrevet Juni 14, 2011 Da er nye felger bestillt bbs lm replica får de kanskje på fredag . Kommer flere bilder av oppgraderingene i det siste iløpet av dagen og
Tim89 Skrevet Juni 14, 2011 Skrevet Juni 14, 2011 Pen e91 du har! Ser ut til at du prioriterer bra hvertfall.. Hvor kjøpte du spacerne? Og hvilke ET har du på felgene som står på nå?
jan magnus Skrevet Juni 15, 2011 Forfatter Skrevet Juni 15, 2011 Pen e91 du har!Ser ut til at du prioriterer bra hvertfall.. Hvor kjøpte du spacerne? Og hvilke ET har du på felgene som står på nå? Felgene er solgt . Et var 39 og 40. Spacerne er 15mm og er til salgs en uke gamle
jan magnus Skrevet Juni 16, 2011 Forfatter Skrevet Juni 16, 2011 flere bilder med de nye felgene kommer. venter på en fotograf som skal ta litt kule bilder.
jan magnus Skrevet Juni 20, 2011 Forfatter Skrevet Juni 20, 2011 ikke voldsomt mye respons her. men fortsetter med litt mere updates. nye spesialpærer til blinklysa fra usa ankom i posten i dag disse er nesten umulig å få tak i grunnet en veldig spesiell sokkel på facelift lyktene. men i usa er alt mulig. til den nette pris av 500+ frakt fant jeg disse. bare å grue seg for hva prisen evt kommer til å bli i norge om disse kommer hit. og grunnen til å kjøpe noe så unødvendig til en sånn pris er såklart for å få vekk det gule gjennskinnet fra org-pæra. og det blinker finere pæra har såklart canbus motstand da denne kun er laget for bmw e90/91 lci
jan magnus Skrevet Juni 27, 2011 Forfatter Skrevet Juni 27, 2011 Hvilke senkefjører har du? Eibach? det er supersprint eller supersport 45-35, husker ikke navnet. kjøpte de på gs.
jan magnus Skrevet August 24, 2011 Forfatter Skrevet August 24, 2011 vurderes solgt. prisantydning 300.000 nye sommerfelger med dekk (GS bbs lemans 19") flere bilder kan ordnes.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå