Gå til innhold

xenon lysene mine blinker!! need heeeeelp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har instalert xenon i bilen min(E46 99mod.) i dag å har problemer med at pærene flimrer/slukker og tenner 5-6 ganger hvert 30sek. også rett etter jeg har blinket med fjernlysene eller etter jeg tar fjernlysene av.

Har lest litt rondt om kring at det var vist nokk cpu'en i bilen som sender lavfrekvens strøm igjennom pærene for se om de er i stand eller ustand. for å kunne gi meg et eventuelt rødt lys i dashbordet om noen av dem var røkne.

Kan faktisk høre i bilen når det slår inn at det kommer svake flimrelyder fra sikringsskapet når feilen med flimringen kicker inn.

går det kansje ann å skru av denne funksjonen i bilen?

kan jeg koble på en resistanse for å blokere ute denne lavfrikvens strømmen?

har noen peiling så vil jeg høre hva du har å si

Skrevet
Har instalert xenon i bilen min(E46 99mod.) i dag å har problemer med at pærene flimrer/slukker og tenner 5-6 ganger hvert 30sek. også rett etter jeg har blinket med fjernlysene eller etter jeg tar fjernlysene av.

Har lest litt rondt om kring at det var vist nokk cpu'en i bilen som sender lavfrekvens strøm igjennom pærene for se om de er i stand eller ustand. for å kunne gi meg et eventuelt rødt lys i dashbordet om noen av dem var røkne.

Kan faktisk høre i bilen når det slår inn at det kommer svake flimrelyder fra sikringsskapet når feilen med flimringen kicker inn.

går det kansje ann å skru av denne funksjonen i bilen?

kan jeg koble på en resistanse for å blokere ute denne lavfrikvens strømmen?

har noen peiling så vil jeg høre hva du har å si

Du må ha program og interface for å kode den av. Hvis du bruker NCS expert, skifter du denne funksjon i LCM modul fra aktiv til nicht_aktiv.

Fra

KALTUEBERWACHUNG_FL

aktiv

til

KALTUEBERWACHUNG_FL

nicht_aktiv

ellers BMW kan kode for deg.

Skrevet
Er det sånn pc greier du må ha for å klare å jøre det? Eller går det ann uten noe utstyr?

Ja, du må slå den av på selve LCM ECU (Light check modul).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...