Kamakazi Skrevet Juni 1, 2011 Skrevet Juni 1, 2011 Har instalert xenon i bilen min(E46 99mod.) i dag å har problemer med at pærene flimrer/slukker og tenner 5-6 ganger hvert 30sek. også rett etter jeg har blinket med fjernlysene eller etter jeg tar fjernlysene av. Har lest litt rondt om kring at det var vist nokk cpu'en i bilen som sender lavfrekvens strøm igjennom pærene for se om de er i stand eller ustand. for å kunne gi meg et eventuelt rødt lys i dashbordet om noen av dem var røkne. Kan faktisk høre i bilen når det slår inn at det kommer svake flimrelyder fra sikringsskapet når feilen med flimringen kicker inn. går det kansje ann å skru av denne funksjonen i bilen? kan jeg koble på en resistanse for å blokere ute denne lavfrikvens strømmen? har noen peiling så vil jeg høre hva du har å si
mudbug Skrevet Juni 2, 2011 Skrevet Juni 2, 2011 Har instalert xenon i bilen min(E46 99mod.) i dag å har problemer med at pærene flimrer/slukker og tenner 5-6 ganger hvert 30sek. også rett etter jeg har blinket med fjernlysene eller etter jeg tar fjernlysene av.Har lest litt rondt om kring at det var vist nokk cpu'en i bilen som sender lavfrekvens strøm igjennom pærene for se om de er i stand eller ustand. for å kunne gi meg et eventuelt rødt lys i dashbordet om noen av dem var røkne. Kan faktisk høre i bilen når det slår inn at det kommer svake flimrelyder fra sikringsskapet når feilen med flimringen kicker inn. går det kansje ann å skru av denne funksjonen i bilen? kan jeg koble på en resistanse for å blokere ute denne lavfrikvens strømmen? har noen peiling så vil jeg høre hva du har å si Du må ha program og interface for å kode den av. Hvis du bruker NCS expert, skifter du denne funksjon i LCM modul fra aktiv til nicht_aktiv. Fra KALTUEBERWACHUNG_FL aktiv til KALTUEBERWACHUNG_FL nicht_aktiv ellers BMW kan kode for deg.
mudbug Skrevet Juni 2, 2011 Skrevet Juni 2, 2011 ellers bruker du NAVCODER, les denne tråden viewtopic.php?f=1&t=185178&start=0
Kamakazi Skrevet Juni 2, 2011 Forfatter Skrevet Juni 2, 2011 Er det sånn pc greier du må ha for å klare å jøre det? Eller går det ann uten noe utstyr?
mudbug Skrevet Juni 2, 2011 Skrevet Juni 2, 2011 Er det sånn pc greier du må ha for å klare å jøre det? Eller går det ann uten noe utstyr? Ja, du må slå den av på selve LCM ECU (Light check modul).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå