Jakey Skrevet Juni 2, 2011 Skrevet Juni 2, 2011 Hvor mye moment skal boltene på startkrans, convurter og svinghjul trekkes til med? på forhånd takk! mvh. Jakey
TheEspenK Skrevet Juni 2, 2011 Skrevet Juni 2, 2011 Hei Jakey. Ifølge Haynes repbok som er bortimot noe av det dårligste på markedet Men vi regner med momentene stemmer Svinghjul 105 NewtonMeter Startkrans 120 NM Converter med 8mm festebolter 26NM, 10mm bolter49NM
Jakey Skrevet Juni 2, 2011 Forfatter Skrevet Juni 2, 2011 Tusen takk for så kjappt svar! Om noen mener det ikke skulle stemme så skrik ut, drar i lokalet om noen timer.
TheEspenK Skrevet Juni 2, 2011 Skrevet Juni 2, 2011 Jeg må bare spørre! Du er klar over at converter/startkrans er til automat og svinghjul til manuell? Nei jeg anser deg ikke som en tulling , ble bare nysjerrig da det sto TDSA.
Jakey Skrevet Juni 2, 2011 Forfatter Skrevet Juni 2, 2011 Nå skal du høre, hehe. Jeg fikk beskjed om og kjøpe svinghjulsbolter. (har aldri vert borti automat før) Så gjorde jeg det, så kjøpte jeg en motor med clutch og svinghjul med andre ord en manuell. Og min motor er automat. Og har demontert på begge to. Men for og svare på spm. så visste jeg ikke nå i farten at det ikke var svinghjul (hadde selvfølgelig oppdaget dette senere). Men takk igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå