eivind_m Skrevet Juni 2, 2011 Share Skrevet Juni 2, 2011 Heisann! Er ny på dette forumet og trenger litt hjelp til valg av felger til BMW E46 Skal etter all sannsynlihet kjøpe E46-en av min far og har planer om å "friske" den opp litt! Felgene jeg har sett på er hittil er; GS S Evolution GS-Star Vet det er få alternativ, men heller faktisk litt mot GS-Star.. Noen som vet om denne vil passe pent til en sølv E46?? Evt. andre alternativ Har planer om felger i 18" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bambusa Skrevet Juni 2, 2011 Share Skrevet Juni 2, 2011 jeg ville gådd før den GS S Evolution felgen.. men det er vel smak å behag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eivind_m Skrevet Juni 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2011 Du har vel ikke tilfeldivis et bilde av en E46 me Evolution felgen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simennzz Skrevet Juni 2, 2011 Share Skrevet Juni 2, 2011 Av de to ville jeg gått for Evolution felgen. Du kan jo også vurdere Infinity, de syns jeg passer veldig godt på e46. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Juni 2, 2011 Share Skrevet Juni 2, 2011 Her er 2 bilder av min forrige E46 sedan med GS-Star 19" hvis de er oppe til vurdering. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eivind_m Skrevet Juni 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2011 Nydeli bil den siste der! Hvordan tror du de felgene blir på en sølv pre-facelift? Var du fornøyd me felgene? Tviler på at det blir Infinity, men finst d flere gode alternativ, og har bilder av de på bil, er de velkomne til å vise her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Juni 2, 2011 Share Skrevet Juni 2, 2011 Takk, men som du ser så er det veldig åpne felger, så de ser best ut med store bremser (som jeg ikke hadde) Synes konkave 5-eikede felger er rått, men tror ikke jeg ville valgt disse i 18" hvis det er det du skal ha. Sjekk ut http://www.bmautosport.co.uk/index.php? ... d_ad_cat=0 for her kan du gjøre gode kjøp på felg+dekk. Mitt nåværende sett (CSL 19") kom på ca 11.500,- ferdig avbalansert med dekk inkl. frakt og moms. Vet om flere som har handlet der og er fornøyde. Ellers finnes det ca 1000 tråder hvor folk trenger hjelp til felgvalg, så hvis du søker litt på forumet kan du finne mye pent, eller inspirasjon på andre sine show/prosjekttråder Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eivind_m Skrevet Juni 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2011 Oi, heisann! Her var det mye interessant til en billi penge? Tusen takk for tipset Hvordan tror du et sett me 18" CSL vil bli? Heheh.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eivind_m Skrevet Juni 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2011 Takk, men som du ser så er det veldig åpne felger, så de ser best ut med store bremser (som jeg ikke hadde) Synes konkave 5-eikede felger er rått, men tror ikke jeg ville valgt disse i 18" hvis det er det du skal ha.Sjekk ut http://www.bmautosport.co.uk/index.php? ... d_ad_cat=0 for her kan du gjøre gode kjøp på felg+dekk. Mitt nåværende sett (CSL 19") kom på ca 11.500,- ferdig avbalansert med dekk inkl. frakt og moms. Vet om flere som har handlet der og er fornøyde. Ellers finnes det ca 1000 tråder hvor folk trenger hjelp til felgvalg, så hvis du søker litt på forumet kan du finne mye pent, eller inspirasjon på andre sine show/prosjekttråder Lykke til Såg et felgsett med CSL 18" som falt i smak, kan du si Hvordan gjorde du det med betaling når du måtte betale med norsk bank i England..? Måtte du ut me IBAN nummer og SWIFT-koder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juni 6, 2011 Share Skrevet Juni 6, 2011 Takk, men som du ser så er det veldig åpne felger, så de ser best ut med store bremser (som jeg ikke hadde) Synes konkave 5-eikede felger er rått, men tror ikke jeg ville valgt disse i 18" hvis det er det du skal ha.Sjekk ut http://www.bmautosport.co.uk/index.php? ... d_ad_cat=0 for her kan du gjøre gode kjøp på felg+dekk. Mitt nåværende sett (CSL 19") kom på ca 11.500,- ferdig avbalansert med dekk inkl. frakt og moms. Vet om flere som har handlet der og er fornøyde. Ellers finnes det ca 1000 tråder hvor folk trenger hjelp til felgvalg, så hvis du søker litt på forumet kan du finne mye pent, eller inspirasjon på andre sine show/prosjekttråder Lykke til Såg et felgsett med CSL 18" som falt i smak, kan du si Hvordan gjorde du det med betaling når du måtte betale med norsk bank i England..? Måtte du ut me IBAN nummer og SWIFT-koder? Du kan betale med paypal hos bmautosport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå