Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

EWS2 emulator er enklere å billigere hvis du ikke trenger den orginale startsperren.

Det ligger en ringantenne rundt tenningslåsen som leser en chip som ligger i nøkkelen, du trenger både nøkkel, ringantenne, transponder, ews2 box som er parret mot din motorstyring for at det skal virke.

Skrevet

hei, jeg har et lite spørsmål og.

Det er byttet tenningslås på min bil, men ikke no annet. så når jeg kjøpte den lå den gamle nøkkelen inne i ringanenna, og den nye nøkkelen brukes da i tenningslåsen. er det noen måte og få byttet "Sendere" i de to nøkkelene? eller om det går ann og koble dette vekk på noen måte?

Mvh

Bjørnar

Skrevet
EWS2 emulator er enklere å billigere hvis du ikke trenger den orginale startsperren.

Det ligger en ringantenne rundt tenningslåsen som leser en chip som ligger i nøkkelen, du trenger både nøkkel, ringantenne, transponder, ews2 box som er parret mot din motorstyring for at det skal virke.

Transponder og ringantenne er ikke programerbar, så det kan kjøpes til eller tas fra en hvilken som helst bil.

Er kun EWSII boks, nøkkel og DME (motorstyring) som må være programert sammen som Yngve sa.

Er ganske sikker på at chippen i nøkkelen kan taes ut og settes i en annen nøkkel så man slipper bytte tenningslås, så slik ut da jeg åpnet min nøkkel.

Motortyring kan reprogrammeres uten EWSII systemet (laste inn ny programvare) slik at du slipper alt EWSII tullet og bilen starter på vanllig måte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...