Bmwe30coupe Skrevet Juni 2, 2011 Share Skrevet Juni 2, 2011 Er vel på tide å legge ut noen bilder av sommer bilen Har ikke fått tatt noen fine bilder av den ennå da jeg ikke har kamera nå Men bare kom med tips om hva jeg kan gjøre me den, har et m-tech 1 sett liggende men er ikke sikkert om jeg vil sette det på Men ellers så ble bilen nylakkert vinteren 2009 og rusten ble tatt Ble også tatt bilde av a google bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juni 2, 2011 Share Skrevet Juni 2, 2011 Ville tatt av lyktesenkerne, da hadde den kommet til å hevet seg flere hakk fra min side i alle fall Ellers en pen bil! Må få tatt noen bilder med et skikkelig kamera Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwe30coupe Skrevet Juni 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2011 Ville tatt av lyktesenkerne, da hadde den kommet til å hevet seg flere hakk fra min side i alle fall Ellers en pen bil! Må få tatt noen bilder med et skikkelig kamera Ja, er i tvil om lyktesenkerne men har ikke prøvd uten enda Må skaffe meg et kamera og ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Juni 3, 2011 Share Skrevet Juni 3, 2011 Ville tatt av lyktesenkerne, da hadde den kommet til å hevet seg flere hakk fra min side i alle fall Ellers en pen bil! Må få tatt noen bilder med et skikkelig kamera Google bilen har skikkelig kamera, Jørgen Fin bil, enig med han over! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå