Ørjan_S Skrevet Juni 2, 2011 Skrevet Juni 2, 2011 Oppryddningssalg på gang: Løftebukk/-bord Fabrikant: Grazia Maks vekt: 1800kg Produsert: 1999 Opereres ved hjelp av trykkluft. Flyttbar Hydraulisk løftesylinder overhalt i 2009 SOLGT -------------------- Verktøyskap med ben, Kamasa Lite brukt Kamasa verktøyskap på hjul selges. Inneholder en del forhåndsmonterte holdere. Låsbare dører. Mål(hxbxd): 165x65x41 (Skap h:90) Nypris for tilsvarende skap er 5271,- +mva! Ref: http://www.frimann.no/main.aspx?page=ar ... tno=K+6450 SOLGT -------------------- Verktøyvogn Hazet Assistent 172HD Godt brukt, låsen virker ikke. Egenvekt 50kg Lastekapasitet 400kg 102x85x51cm SOLGT -------------------- Lysjusteringsapparat Hella lysjusteringsapparat Måler lux samt batteri-/ladespenning SOLGT -------------------- Luna MiniMig 140 sveiseapparat Gassflaske og regulator følger med. Regulatoren er kjøpt ny i 2009. SOLGT -------------------- Gassregulator / reduseringsventil AGA Unicontrol 500 AR/N2/HE 0-10bar nypris 1475,- SOLGT -------------------- Compac Hydraulisk presse 15 tonn SOLGT -------------------- Oljeoppsamler 65liter Oljeoppsamler med regulerbar høyde for bruk i smøregrav. Tømmes ved hjelp av trykkluft Tank på 65 liters kapasitet. Egen nivåindikator på tanken. 900,- -------------------- Motorbukk /-stativ SOLGT -------------------- Eksosslange Slange for eksosavtrekk SOLGT -------------------- Biltema MMA sveiseapparat ARC 145 E Biltema sveisetransformator for pinnesveis 300,- --------------- Ligger også på finn med flere bilder: http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs ... e=28892051 --------------- Det kommer flere ting etterhvert. Utstyret må hentes i kristiansand. Kontaktes på mobil/e-post: 905 85 719 orjanste@broadpark.no
pajoe Skrevet Juni 2, 2011 Skrevet Juni 2, 2011 Skulle gjerne hatt både pressa, oljeoppsamleren, og motorbukken. Men frakten blir så avsindig dyr at det gjør vondt.
Ørjan_S Skrevet Juni 2, 2011 Forfatter Skrevet Juni 2, 2011 jeg tar den bukken! når jeg kan hente den ? Desverre solgt... Jeg hadde tydeligvis priset disse for lavt, ble solgt før jeg rakk å legge de inn på neste forum...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå