TheEspenK Skrevet Juni 2, 2011 Share Skrevet Juni 2, 2011 Hei alle, ny på siden og ser vi får millitær-grader. Hvordan virker dette? Er det noe jeg burde lest i regelverket for siden? Ser jeg stiger i gradene og det er første gang siden jeg aldri har hatt dette før Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Juni 2, 2011 Share Skrevet Juni 2, 2011 Du får høyere "grad" (uten at det gir noen fordeler på noen måte) jo fler innlegg du får. Husk: Det er innholdet i innleggene, og ikke antallet som teller. Noen prøver å spamme seg til mange innlegg, og det klarer det jo forsovidt. Men de blir jo stemplet som idioter for evig i min bok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet Juni 2, 2011 Share Skrevet Juni 2, 2011 Du får høyere "grad" (uten at det gir noen fordeler på noen måte) jo fler innlegg du får.Husk: Det er innholdet i innleggene, og ikke antallet som teller. Noen prøver å spamme seg til mange innlegg, og det klarer det jo forsovidt. Men de blir jo stemplet som idioter for evig i min bok 1+ Å der kjenner vi jo mange uten å nevne navn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheEspenK Skrevet Juni 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2011 Takker begge to, da tar jeg det som et pluss at jeg stiger i gradene Men de blir jo stemplet som idioter for evig i min bok Å der kjenner vi jo mange uten å nevne navn Siden jeg er ny prater ikke jeg så høyt men ja jeg leser noen innlegg jeg å Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Juni 2, 2011 Share Skrevet Juni 2, 2011 Lese diskusjoner, og ta til seg læring er veldig viktig. Så får man automatisk mer å bidra med. Være villig til å lære er det viktigste, og etterhvert lærer du deg hvem som vet hva de snakker om å ikke. Når jeg virkelig skal vite noe helt spesielt så sender jeg PM til bestemte personer her inne (fordi jeg kjenner forumet veldig godt, og hvem som er dyktige på hva) og får stort sett et presist og riktig svar, som MANGE ganger har hjulet meg enormt. Det er også grunnen til at jeg oppretter få tråder. Jeg vet hvor jeg skal få hjelp, og gir hjelp -over PM. Ikke at det er å anbefale, men de siste 10 trådene jeg har opprettet om tekniske spørsmål har endt i 0 konstruktive svar. Og da går jeg rett til personer som jeg vet muligens kan svare på spørsmålet mitt. Det er ikke tøft å ha 7000 innlegg. Kunne nok hatt godt over 25 000 hadde jeg skrevet og kommentert alt jeg tenker om trådemner i det jeg leser gjennom dem, som spammere ofte gjør. Konstruktivt eller ikke.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheEspenK Skrevet Juni 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2011 Hei Oddis endt i 0 konstruktive svar Jo ja jeg ser den, jeg har opplevd stort sett bra svar på mine innlegg men så er det heller ikke mange. Enig med det du sier, jeg leser en del andre innlegg men ærlig talt er det mange jeg ikke passer inn i, evighetsdiskusjoner osv Hadde "noen" vært mer konkret er jeg sikker på svarene hadde vært anderledes På en måte er det synd at du velger PM for da forsvinner mye av informasjonen til sånne som meg Jeg liker å kikke over forumet å se de forskjellige problemene/løsningene. BMWn er heller ikke ny selv om jeg nå sikler på en nyere modell og som jeg nevnte på forumet: Ikkeno bedre sted å danne seg et bilde av biltypen enn her. En tanke bør vel være at hjelper en selv til på innlegg så får en hjelp, at bileieren velger andre løsninger enn meg, vel det dr.... jeg i Bilen er induviduell og kan enkelt tilpasses den enkelte bruker!!!!!!!!!!! I BMWs sitt tilfelle: Grunnpakken er utrolig ålreit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå