Kjexx Skrevet Juni 2, 2011 Skrevet Juni 2, 2011 Er det noen som har en? Vil egentlig ha en uten vanos og startsperre. Så lurer jeg på om jeg kan bruke girkasse, eksos, ledningsnett og hjerne fra 320`n min.. Helst en som fungerer! Jeg nekter å kjøpe noe søppel som ikke fungerer. Er ute etter en som har dokumentert eller eier er til å stole på når det gjelder km stand. Vil ha en som har gått rundt 140-150k, fordel om den er i østfold. Ellers må man nok sende den på pall..
bmwm535i Skrevet Juni 2, 2011 Skrevet Juni 2, 2011 du kan bruke gir og el. nett(uten vanos), men hjernen bør du enten få chipet eller få tak i riktig hjerne.Lmm må også byttes da de er forskjellig. eksosen er vel og litt mindre i dim på 320 enn 325, men går å bruke. hvis du skal ha en uten vanos med den km standen må du nok lete en stund, da det er skjelden at de er gått så kort. vanos motoren har annet el. nett og annen hjerne.
Kjexx Skrevet Juni 3, 2011 Forfatter Skrevet Juni 3, 2011 du kan bruke gir og el. nett(uten vanos), men hjernen bør du enten få chipet eller få tak i riktig hjerne.Lmm må også byttes da de er forskjellig. eksosen er vel og litt mindre i dim på 320 enn 325, men går å bruke.hvis du skal ha en uten vanos med den km standen må du nok lete en stund, da det er skjelden at de er gått så kort. vanos motoren har annet el. nett og annen hjerne. Ja, er åpen for forslag da. Men poenget er at jeg trenger en motor som er i bra stand. Den skal bygges om uansett så km spiller vel sikkert ikke noe rolle. Men helst så lav som mulig.
evovrs Skrevet Juni 3, 2011 Skrevet Juni 3, 2011 Hva gir du for en slik motor da, med lav km, jeg får tak i gjennom kontakter i tyskland, garantert km, med 6 mnd garanti, men det koster... holder til i buskerud nær drammen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå