tedda Skrevet Juni 2, 2011 Skrevet Juni 2, 2011 Hei. Vurderer å kjøpe en 1999 mod 320 E46, 150hk av en kamerat. Det som jeg lurer på er: Bilen har gått langt, 255000.. Er det noe å bekymre seg over? Er det noe en bør passe på? Bilen blir eu ok i denne mnd, var kun et stab stag og feil lys justering som var mangler..
Hollabaloo Skrevet Juni 2, 2011 Skrevet Juni 2, 2011 Hei.Er det noe å bekymre seg over? Er det noe en bør passe på? Bilen blir eu ok i denne mnd, var kun et stab stag og feil lys justering som var mangler.. De to viktigste tingene jeg kommer på som går på det som har med selve bilen å gjøre (ikke pris, heftelser osv) er rust og at motoren har fått regelmessige oljeskift.
gullsakar Skrevet Juni 3, 2011 Skrevet Juni 3, 2011 har samme bilen her.. km standen bør ikke være no prob på en rekkesekser så lenge det som holla skriver at olja er byttet regelmessig.og rust gjerne på understellet.. jeg ville også forsikret meg om gearkasse.. er det utført arbeid på den osv.. spes hvis det er aut kasse
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå