Gå til innhold

BMW E87 (Kan jeg ettermontere ekstrautstyr?)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men disse passer vel ikke til min E87 (1serie)?

Har ingenting der fra før. Eneste det sitter en sånn hvit diode på speilet.

Så går det en ledning fra speilet til "taket".

Ser at flere kan fortelle at dette fort kan ble veldig dyrt.

Hva om jeg selv kjøper speilet (f.eks: ebay), vil da verkstedet montere dette? De skal vel strengtatt gjøre den jobben jeg ber/betaler dem for.

Kunne kanskje også tatt turen over grensen (sverige), kanskje de gjør jobben rimligere der.

Ja, dette er til andre bil. Jeg monterte speilet 3 ganger. Jeg fikk til den 3. ganger. Jeg svett som f* pga var redd for knuste hele front rute :oops: . Det er lurt å la verksted monterer. De erstatter hvis de knuster din front rute.

Har du søkt Ebay.de???

Skrevet
Hvis du har ikke antiblend fra før, så har jeg en DIY: http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=1&t=184102

Du må kode antiblend etterpå som kalles Vehicle order (VO). Det er billigere å kjøpe på Ebay ca. 300 $ med garasjeportåpner, compass, alarm og antiblend

Supert mudbug :mrgreen: Takker :applause:

Det er lettere for deg å bestille ettermontering kabel 61120140175 og kjøper speil på ebay.Gjør det selv og lar BMW kode for deg. Det er verd å ettermontere antiblend på ytterspeil også. Du trenger 4 ledninger itillegg. Spør BMW om du får kjøpt kabel til ytrespeil også.

Skrevet

Lite spørsmål til:

Hvordan kommer jeg til for å koble ledningene fra speile?

Altså... hvordan løsner jeg det dekslet som sitter i taken, der ledningen går inn fra speile.

Skrevet
Hvis du har ikke antiblend fra før, så har jeg en DIY: viewtopic.php?f=1&t=184102

Du må kode antiblend etterpå som kalles Vehicle order (VO). Det er billigere å kjøpe på Ebay ca. 300 $ med garasjeportåpner, compass, alarm og antiblend

Supert mudbug :mrgreen: Takker :applause:

Jeg har lest gjennom ettermonteringsbrukansvisning. Hvis du vil montere kun antiblend, så trenger du ikke koding. Hvis du vil eksteriørspeil dimme, må du kode bilen som på min bil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...