bayerne34 Skrevet Juni 3, 2011 Share Skrevet Juni 3, 2011 Selger min E36 billig p.g.a mangel på tid og penger. Fin og kompakt bil å kjøre, som ligger plantet på veien & vekker MYE oppsikt! Litt info: Apex 60/60 godkjent i vognkort. Godkjent i vognkort med 225/45/18" Mtec frontfanger Sort skinn/med skinn dørtrekk Lille kjørekomputer 2xAirbag Manuell gikasse Nå går bilen igjen! Som den skal! Det er en liten bulk i venster bakskjerm, og bakfangeren mangler en liten bit helt nederst. Skal se om jeg får fixa bulken i dag. Et lokalt hoggeri her har en bil med samme farge, den har komplett bakfanger. Mangler hattehylle, men prøver å få tak i en svart en. Det som står igjen før EU. er: Stille lysene og stramme brekket samt bytte en slange på servo, denne er med. Gjør du dette, så har du bil i massevis, bilen er ikke strøken, har ratlook panser men er jo selfølgelig bare å lakke dette også. Mye bil om du ordner det som er igjen. Ring for mer info, flere bilder kan sendes på forespørsel. Innbytte vurderes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
racingkimmi Skrevet Juni 3, 2011 Share Skrevet Juni 3, 2011 Prisantydning? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bayerne34 Skrevet Juni 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2011 ca 15 slik den står, om jeg ikke får respons før onsdag blir den eu godkjent og med skilt.. da blir prisen annerledes. Var stilt ut på GS treffet i dag, fikk mye respons Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bayerne34 Skrevet Juni 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2011 ca 15 slik den står, om jeg ikke får respons før onsdag blir den eu godkjent og med skilt.. da blir prisen annerledes. Var stilt ut på GS treffet i dag, fikk mye respons Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå