TheEspenK Skrevet Juni 3, 2011 Share Skrevet Juni 3, 2011 He alle. Jeg er ny på siden og liker å kikke litt rundt. Mange problemstillinger på teknisk intreserer meg og jeg kikker også andre steder. Jeg er ny og setter ingen krav, for meg virker det som tingene går av seg selv og da er jeg fornøyd Så i dette tilfellet stiller jeg spmål. Jeg har ikke noe med hva dere legger ut her men hører disse to hjemme i forumet...?... viewtopic.php?f=9&t=192427 viewtopic.php?f=9&t=192426 Såvidt jeg kan se ledet den ene linken til juvel og designer håndvesker..... Men igjen: Som medlem på forumet sier jeg ikke det ene aller andre men tar meg friheten og spørre.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Coupe Skrevet Juni 3, 2011 Share Skrevet Juni 3, 2011 Det gjør de ikke, dette er en såkalt "spam-bot" tror jeg som har sneket seg inn på bimmers. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Juni 3, 2011 Share Skrevet Juni 3, 2011 Jeg blir småflau hvis du faktisk trykket på linkene i de postene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheEspenK Skrevet Juni 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2011 Jeg blir småflau hvis du faktisk trykket på linkene i de postene Sett i gang!!!!!! jeg måtte jo se hva det var Ellers, takker, får ikke svar om jeg ikke spør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Juni 3, 2011 Share Skrevet Juni 3, 2011 Da var trådene slettet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheEspenK Skrevet Juni 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2011 Da var trådene slettet. Ja jeg lurte jo bare men kjekt å vite det er noen som rydder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå