Gå til innhold

525 IA dele bil eller prosjekt bil for den so har tid.


 Share

Anbefalte innlegg

selger 525 IA'n eg har. dette er ein 92 modell 24 ventilert motor. selger den fordi den har oljelekasje ved register reimo. so hørde på bavaria haugesund ka dei sku ha for å fiksa da siden eg ikkje har tid å fiksa da sjøl grunnet travelt på jobb.. dei sku ha 10.000 minst, men va fare for at da kunne bli meir. dei må åpna registeret for å vera sikker.. uten om da so er da berre å skifta kanal høyre bak og ta ein framhjuls kontroll so er bilen i god stand. har kjørt den ett par ganger i da siste og bilen går som den skal. hadde tenkt å fiksa den sjøl, men siden eg ikkje har tid og har kjøpt leilighet so selger eg den heller.. har m5 kalipere som er sandblåst og lakka blå som følger med. so har eg nye pakninga til dei liggandes.. har også stor kjørecomputer med ledningsnett liggandes. bilen er mørke blå(bmw blå). har gjort ein del med understellet på bilen. byttet stag og diverse foringa. på bilen står da nåken breyton magic felger. 7,5x17 framme og 9,5x 17 bak som har heilt nye dekk.. står goodyear f1 eagle dekk på bak.. og har heilt nye dekk til framfelgane liggandes som følger med. felgane er ikkje 100% i lakken, men ser ganske bra ut på bilen.

ønsker helst og selga heile bilen og ønsket pris for da er 10.000. bilder skal eg fiksa so snart som mulig. har nåken bilder på telefon viss nåken e intresert før bilder kommer ut. mobilnr. 97047467

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...