eivind_m Skrevet Juni 4, 2011 Share Skrevet Juni 4, 2011 Heey heey Er det noen her inne som har erfaring med http://www.modbargins.com ?? Vurderer sterkt å bestille en del deler til E46-en, men lurer først om noen her handlet med de før, og kan anbefale dem videre Er snakk om å lykter bak, sideblink og blinkers framme (med hvit blink, seff!) i første omgang, så kanskje front- og bakfanger M-Tech 2 etterhvert Såg at de hadde et rimelig godt tilbud på CSL-felger også (4stk. for 3700 NOK ), så kanskje det også blir noe av Erfaringer anyone? Takk og takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Coupe Skrevet Juni 4, 2011 Share Skrevet Juni 4, 2011 Er du sikker på at de vil lønne seg å handle lyktene osv derifra etter at frakt,moms og toll er betalt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simennzz Skrevet Juni 4, 2011 Share Skrevet Juni 4, 2011 Viss du googler "modbargains review" så finner du nok det du leter etter! Feil link i innlegget ditt forresten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eivind_m Skrevet Juni 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2011 Hvis jeg legger med felgene kan det vel lønne seg litt? Eller M-Tech 2 fangeren..? Ja, har lest innleggene på sidene og folk virker til å være veldig fornøyde, men lurte bare på om det var noen her på forumet som hadde handlet med de før og var like fornøyde Beklager det med linken, men du visste vel hva jeg skulle frem til? ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simennzz Skrevet Juni 4, 2011 Share Skrevet Juni 4, 2011 Hehe, gjorde det ja! Har du spurt om de markerer som gift når de sender? Hadde mye spennendes der inne. Litt rart at dem bare tar Bank Wire Transfer, og ikke paypal/kredittkort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eivind_m Skrevet Juni 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2011 Hva vil det si? At det ikke går an å betale med Visa kort over nettet? Mye peiling.. ;P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eivind_m Skrevet Juni 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2011 Payment Methods Visa, Mastercard, American Express, and Discover Credit Cards. Money Orders, Cashier's Checks, and Western Union transfers (Please note your order will not be processed until all funds have cleared.) Cash (Cash will be accepted, please note we must receive the payment before we can bring the product to our pick up location.) Ser viss ut som de kan godta Visa likevel.. Eller? Hva er forskjellen om de markerer pakken som "gift"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Coupe Skrevet Juni 4, 2011 Share Skrevet Juni 4, 2011 Hvis jeg legger med felgene kan det vel lønne seg litt? Eller M-Tech 2 fangeren..? Ja, har lest innleggene på sidene og folk virker til å være veldig fornøyde, men lurte bare på om det var noen her på forumet som hadde handlet med de før og var like fornøyde Beklager det med linken, men du visste vel hva jeg skulle frem til? ^^ Det tror jeg ikke vil lønne seg i det hele tatt, ihvertfall ikke MED mtech2 fangeren. Frakt på den blir fort dyrt. De sender ikke som gave, firmaer kan ikke gjøre det. Prat heller med privatselgere på ebay.com, eller ebay.co.uk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eivind_m Skrevet Juni 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2011 Nja, skeptisk til å handle på eBay egentlig, veit aldri om bildene lyver Men hva om jeg bestiller felgene (CSL style) og lyktene da? Er forresten LED-lyktene på ModBargins jeg mente i stad Koster 2100 på GS og 1339 på Mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Coupe Skrevet Juni 4, 2011 Share Skrevet Juni 4, 2011 Felgene tror jeg er det eneste du kan spare litt på, alt i alt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eivind_m Skrevet Juni 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2011 Hmm, okey Viss jeg har en jeg kjenner i USA, blir det noe billigere om de sender alt til han så sender han det til meg gjennom jobben hans..? Eller bare surrer jeg nå? Men det er mulig jeg skal kjøpe felgene da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Coupe Skrevet Juni 4, 2011 Share Skrevet Juni 4, 2011 Hmm, okey Viss jeg har en jeg kjenner i USA, blir det noe billigere om de sender alt til han så sender han det til meg gjennom jobben hans..? Eller bare surrer jeg nå? Men det er mulig jeg skal kjøpe felgene da Vis du benytter deg av : http://www.jetcarrier.com/?gclid=CJ3B6f ... DgodpwxOug Så er det bare å handle! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eivind_m Skrevet Juni 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2011 Hvordan kan jeg "bestille" JetCarrier" som min hjelper til å få pakken til Norge da? Er totalt ny på dette område.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simennzz Skrevet Juni 4, 2011 Share Skrevet Juni 4, 2011 Payment MethodsVisa, Mastercard, American Express, and Discover Credit Cards. Money Orders, Cashier's Checks, and Western Union transfers (Please note your order will not be processed until all funds have cleared.) Cash (Cash will be accepted, please note we must receive the payment before we can bring the product to our pick up location.) Ser viss ut som de kan godta Visa likevel.. Eller? Hva er forskjellen om de markerer pakken som "gift"? Slipper toll som gift ja, finnes flere firma som gjør det, det er mer de store og suksessfulle som ikke gjør, du kan høre med dem. De mindre pleier av og til godta det, med at de sender pakken fra en privatperson istedenfor fra selve firmaet ellernoe. Viss du ser inne her http://www.modbargains.com/Modbargains- ... dering.htm så ser du hvordan betalingsgreiene fungerer internasjonalt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eivind_m Skrevet Juni 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2011 Men hvordan er det å overføre penger fra en norsk bank (Nordea) til dem der borte? Vil det oppstå komplikasjoner pga at det er annet system..? Tror jeg var bort i dette for noen år tilbake Er det bare å overføre fra norske banken, eller..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå