krizziii Skrevet Juni 4, 2011 Skrevet Juni 4, 2011 Hola Jeg har en bmw e46 som dere ser i signaturen. Jeg har kjøpt meg anlegg og skal legge kablene fra batteriet FORRAN og til bassen i baggasjen. Skal jeg legge de under ,istene? Hvordan åpner jeg de listene i såfall? Thanksss
hao Skrevet Juni 4, 2011 Skrevet Juni 4, 2011 Listene skal dras rett opp. Sitter som f.. og hender at klips kan ryke. Legg kabel så du er sikker på at den ikke får knekk eller på annen måte kan bli skadet. Strømkabel skal ikke ligge sammen med phono kabel. legg de helst på hver side av bilen eller dra phono kabel gjennom midtkonsoll. Må i alle fall være god avstand mellom de. Sørg for at du har sikring på strømkabel så nærme batteriet som mulig.
BMWtotti Skrevet Juni 5, 2011 Skrevet Juni 5, 2011 Sitter en gjennomføring under batteriet. Der har jeg pleid å legge strømkabelen. Kan være litt klundrete å få tak i kabelen inne i kupe`en men alt går bare man banner lenge nok. Blir i alle fall ganske usynlig når man legger den der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå