Hawkon88 Skrevet Juni 4, 2011 Skrevet Juni 4, 2011 Selvom prosjekttråden min ikke har blitt oppdatert på en stund, lever prosjektet i beste velgående. Planen blir å sette i s50 etterhvert, og jeg tenker da å gjøre bakstillingen sterk nok for denne motoren (og gjerne litt til) når jeg skal oppgradere bakstillingen uansett da det er trommelbrems i dag. Ting jeg skal: helsveise innfestninger til bærearmer på traversen sveise braketter på, slik at jeg får montert stabstag fra ireland engineering sveise inn avstivere på bærearmene. Hvilken diff, hvilke stikkaksler og hvilke drivknuter?
GL1 Skrevet Juni 4, 2011 Skrevet Juni 4, 2011 står en del om det her: http://server.pure-pf.com/phpBB/viewtop ... f=1&t=1974
Hawkon88 Skrevet Juni 7, 2011 Forfatter Skrevet Juni 7, 2011 Takk for det. Men jeg har forstått det slik at forstilling fra e36 m3 3,2 er bolt on på e30? Og hvor mye tåler bakstillingen fra e30 m3? Jeg regner med at jeg lander på ca 400-450hk til slutt..
ehrnst Skrevet Juni 7, 2011 Skrevet Juni 7, 2011 bakstillingen på m3e30 er lik 325 bortsett fra sluttutvekslingen
Hawkon88 Skrevet Juni 9, 2011 Forfatter Skrevet Juni 9, 2011 Ok, så det vil ikke holde til drifting på tørt med s50 som har litt pustehjelp?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå