Johannes1993 Skrevet Juni 4, 2011 Skrevet Juni 4, 2011 Hei, lurte på om noen viste hva som er galt med mitt klimaanlegg? det vil ikke gi kald luft, den vi egentli ikke funke slik som den skal, det nytter ikke å velge temp selv, for den bruker bare en tempratur. og den er for varm -.-. Noen som har peiling på hva dette kan være??
TFE Skrevet Juni 4, 2011 Skrevet Juni 4, 2011 Fungerer utetemperaturmåleren som den skal? Jeg hadde defekt temp sensor og utetemperaturen stod konstant på -40. Da pøste klimaanlegget på med varmluft uansett hvilken temperatur det stod innstilt på.
stianly Skrevet Juni 4, 2011 Skrevet Juni 4, 2011 Låner litt Har samme problemet bare motsatt:S blåser kun extremt kaldt uansett temp innstilling, blåser bare varmt om jeg stiller varme på ventilhjulet mot fører. E36 ac.
Aroid Skrevet Juni 5, 2011 Skrevet Juni 5, 2011 Hei, lurte på om noen viste hva som er galt med mitt klimaanlegg? det vil ikke gi kald luft, den vi egentli ikke funke slik som den skal, det nytter ikke å velge temp selv, for den bruker bare en tempratur. og den er for varm -.-.Noen som har peiling på hva dette kan være?? Når du slår på Ac slår AC-Clutch på kompressoren inn da? Vist ikke så har du mest sansynlig for lite Ac gass på systemet.
Aroid Skrevet Juni 5, 2011 Skrevet Juni 5, 2011 Låner littHar samme problemet bare motsatt:S blåser kun extremt kaldt uansett temp innstilling, blåser bare varmt om jeg stiller varme på ventilhjulet mot fører. E36 ac. Til deg så har du en defekt vann ventil. Når du har Ac så står det 2 ventiler i lag. Nr 1 på bilde Når ikke det står strøm inn på den så skal det var full varme. Dem ventilene kan begyn å heng. så du kan prøv å slå litt bort kansje ventilen løsner.
Johannes1993 Skrevet Juni 5, 2011 Forfatter Skrevet Juni 5, 2011 Fungerer utetemperaturmåleren som den skal? Jeg hadde defekt temp sensor og utetemperaturen stod konstant på -40. Da pøste klimaanlegget på med varmluft uansett hvilken temperatur det stod innstilt på. den står på -40 hele tiden ja. Når du slår på Ac slår AC-Clutch på kompressoren inn da? Vist ikke så har du mest sansynlig for lite Ac gass på systemet. Det er jeg ikke helt sikker på men det høres ut som at det er en kompressor som går Hele tiden, selv når jeg skrur av motoren :S og tar ut nøkklen...
Aroid Skrevet Juni 5, 2011 Skrevet Juni 5, 2011 Det er motoren som driv kompressoren med multireime foran motoren. Og den har en elektronisk clutch. når du slår på Ac knappen skal selve kompressoren gå rundt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå