Heimstad Skrevet Juni 4, 2011 Share Skrevet Juni 4, 2011 Forholdsvis bra, orginal 325i vurderes solgt. Lite rust, men noe teknisk småfiks er det. Litt info om bilen: viewtopic.php?f=11&t=135376 Bilen står i Tromsø Prisantydning, 25000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wagon Skrevet Juni 4, 2011 Share Skrevet Juni 4, 2011 Km.stand ? hvilke feil ? Kanskje jeg rekker å se på den før jeg drar fra tromsø imorgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heimstad Skrevet Juni 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2011 KM er ukjent, da det er byttet instrument på bilen, men ut ifra papirer som fulgte bilen, er det sannsynlig at den er gått rundt 230000 km. Feil jeg vet om er: Defekt tannstang, bremseveskelekasje, og at den jager på tomgang. Bilen bærer preg av å ha stått en stund, men det er absolutt ett bra utgangspunkt for en pen e30. Du skal bare ta kontakt hvis du har lyst til å se på bilen i morra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hagen92 Skrevet Juni 5, 2011 Share Skrevet Juni 5, 2011 er det skilterpå bilen? er den kjør bar? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heimstad Skrevet Juni 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2011 er det skilterpå bilen? er den kjør bar? Er ikke skilter på den, og jeg ville ikke kjørt så langt med den uten å ha skifta tannstanga. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snoppleif Skrevet Juni 8, 2011 Share Skrevet Juni 8, 2011 Hvor i tromsø holder du til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heimstad Skrevet Juni 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2011 Hvor i tromsø holder du til? Bilen står på Tromsøya. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snoppleif Skrevet Juni 8, 2011 Share Skrevet Juni 8, 2011 Har en god kompis som bor i tromsø sentrum, kan hende jeg får han til å kontakte deg for en kikk på bilen, om den er verd å reise opp dit for. Er intressert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heimstad Skrevet Juni 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2011 Bare å ringe på forhånd for å avtale. Nummeret mitt står i første post. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snoppleif Skrevet Juni 8, 2011 Share Skrevet Juni 8, 2011 Jepp, må bare få tak i han først. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heimstad Skrevet Juni 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2011 Fortsatt til salgs.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heimstad Skrevet Juni 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2011 SOLGT! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå