Barca Skrevet Juni 5, 2011 Skrevet Juni 5, 2011 Hei etter å ha hatt bilen i ett år fant jeg i går ut at bagasje luka ikke låser jeg sammen med de andre dørene på bilen går ikke ann å putte nøkkelen i låsen på bagasjeluka heller.. Noen som vet hvorfor denne ikke låser seg? Håper på litt hjelp Gjelder foresten en e36 coupe 92
Barca Skrevet Juni 6, 2011 Forfatter Skrevet Juni 6, 2011 Var akkurat å sjekka etter det, men fant ikke noe Fikk også låst bagasje luka nå sammen med alle andre dører! men lurer på en ting til, noen som vet hva som må gjøres for å slippe å låse den 2 ganger? Etter å ha låst så låser den seg fort opp igjen, så må jeg låse den på nytt! er ikke stort problem, men veldig irriterende
F10 Skrevet Juni 6, 2011 Skrevet Juni 6, 2011 Kanskje litt treghet i låsen? Kan jo prøve med å spraye mekanismen. Men vær forsiktig med elektriske komponenter. Det beste vil nok være å ta ut låsen og sjekke. Og så smøre opp med fett som tåler kulde.
quatro84 Skrevet Juni 6, 2011 Skrevet Juni 6, 2011 se etter kabelbrudd der ledningene går fra bakluka til chassie.. ta opp tapen/belg.
Barca Skrevet Juni 6, 2011 Forfatter Skrevet Juni 6, 2011 Takk for hjelpen folkens. Men skrev på et innlegg litt over her at den plutselig funker nå Har et problem til. Hvordan fikse sentrallås som låser seg opp 1 sek etter du er låst, så du må låse en gang til
quatro84 Skrevet Juni 6, 2011 Skrevet Juni 6, 2011 microbryteren i førerdøra kanskje. kan også være kabelbrudd der jeg sa.
Barca Skrevet Juni 6, 2011 Forfatter Skrevet Juni 6, 2011 Sjekka den.. har til og med fått hjelp og dytta låsen heelt inn på begge dører, uten et det fører til noe hell.. må fortsatt låse 2 ganger :/
Barca Skrevet Juni 6, 2011 Forfatter Skrevet Juni 6, 2011 Nei, det har jeg ikke sjekket. Men bakluka ville vel ikke låst seg sammen med alle andre dører, hvis det hadde vært kabelbrudd? eller tar jeg feil?
quatro84 Skrevet Juni 6, 2011 Skrevet Juni 6, 2011 det fixet problemet på min gamle e36. så det er verdt en titt.
Barca Skrevet Juni 6, 2011 Forfatter Skrevet Juni 6, 2011 Skal sjekke det imorgen takk for hjelpen så langt!
bjalle Skrevet Juni 7, 2011 Skrevet Juni 7, 2011 Ett normalt tegn på at sentrallås er slitt er at den låser seg opp igjen,når den er helt utslitt høres den iblandt ut som ett maskingevær når du låser,kan nesten garantere at din lås (bare) er slitt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå