Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

har et veelddi stort problem

bagasjeluka mi går ikke opp. og nor jeg trykker på knappen lager de en veldi merkli lyd. som de er noe som ligger og spinner inn i luka.

Noen som har en ide på hvordan jeg kan få den opp? de går ikke med nøklen el noen av knappene i bilen..

heeelllppp!;)

Skrevet

Er det en touring? Da kan du krabbe bak i bilen og fjerne dekselet, bak er der en plast greie som du kan åpne manuelt med.

Edit: Tror det står beskrevet i instruksjonsboka også...

Skrevet

er en sedan

bryteren fungerer. nor jeg skal åpne opp så lager de en merkeli lyd inn i luka.. som de er noen so spinne. virker som motoren/mekanismen har låst seg. er de noen annnen måte jeg kan få opp luka? de fungerer ikkje med nøklen helder.

Skrevet

Eneste måte jeg vet om å åpne den på manuelt er å sette inn nøkkelen og vri til venstre så langt du får den og holde den i den posisjonen og åpne lokket. Fungerer ikke det så begynner tankene mine å vandre mot mer estetisk utfordrende løsninger.

Skrevet
Eneste måte jeg vet om å åpne den på manuelt er å sette inn nøkkelen og vri til venstre så langt du får den og holde den i den posisjonen og åpne lokket. Fungerer ikke det så begynner tankene mine å vandre mot mer estetisk utfordrende løsninger.

har prøvd de me.. fungerte ikke:(..

så tror dette her kan bli skommelt:P

Skrevet

kan også nemne att venstre framdør låser seg ikke nor man trykker på knappen på nøklen.. men vist man bruker låsen på døra låser den seg. dette probleme kom også når bagasjeluka klikka.

Skrevet

En E39 er jo på mange måter en liten E38, men finner ingen løsninger i E38 bibelen heller, alle operasjoner er vist med lokket åpent.

Ikke får du koblet fra batteriet heller. Og når den ikke åpner med nøkkelen helt til venstre samtidig som du trykker på åpneknappen over skiltet, regner med det er en slik på E39, så er jeg blank.

Kunne prøvd å trykke lokket ned for å prøve å minske belastningen på mekanismen inni der samtidig som du prøver å åpne med fjernkontrollen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...