bmwstein Skrevet Juni 5, 2011 Share Skrevet Juni 5, 2011 Selges uten motor og interiør. Ypperlig som banebilprosjekt. rust i kanal og litt på dempertårn men ikke hårreisende mye på bilen ellers. Bilen er oransj.... sveisadiff, nye dempere og fjører, mye polyforinger i understell og ingen risting i ratt eller noe når den kjører. orginal shadowline bil ! Bilder kommer ! Bud ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet Juni 5, 2011 Share Skrevet Juni 5, 2011 Starter med 4000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwstein Skrevet Juni 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2011 gi meg 5000 så er den din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwstein Skrevet Juni 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2011 bilen er foresten orginal shadowline.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwstein Skrevet Juni 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2011 og nei, bilen selges ikke i deler.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwp0wer Skrevet Juni 6, 2011 Share Skrevet Juni 6, 2011 4500 så kjøper jeg den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet Juni 6, 2011 Share Skrevet Juni 6, 2011 Er en kompis av meg som har lyst å kjøpe denne skjønner du, skal høre med han jeg, 5000 ordner seg vell. Mulighet for å møte oss i molde med bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwstein Skrevet Juni 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2011 haha, wattafak =p skubbe den på og av ferga da eller ? ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå