rookie Skrevet Juni 5, 2011 Skrevet Juni 5, 2011 Hei bilen min har begynt og knake ved hardt pådrag på 1 og 2 gir, noen som har noen ideer om hva det kan være, lyden kommer bak ved driv`verket. Bilen det er snakk om er en 325 1992 modell Takker for svar Moderatoredit (S.Hafsmo): Endret topic for å inkludere spørsmål og biltype.
mspec Skrevet Juni 6, 2011 Skrevet Juni 6, 2011 prøv å google subframe disaster.er du riktig uheldig kan det være tilfellet!greit å utelukke det med en gang
rookie Skrevet Juni 6, 2011 Forfatter Skrevet Juni 6, 2011 Jeg fant ikke noen sprekker osv ved diffen, men mulig det kan være noen foringer ? titta istad og da fant jeg ut at dem 4 foringene diffen sitter i, mangla det halve deler ved foringen
rookie Skrevet Juni 7, 2011 Forfatter Skrevet Juni 7, 2011 Bilen begynner og riste i ræva da jeg gasser på å se
CV-Erik Skrevet Juni 8, 2011 Skrevet Juni 8, 2011 Er det sånn at bakhjula "hopper"? Er garantert foringene som gjør det.
rookie Skrevet Juni 8, 2011 Forfatter Skrevet Juni 8, 2011 Ja på en måte, også noen ganger da jeg drar på litt så knakker det.
rookie Skrevet Juni 17, 2011 Forfatter Skrevet Juni 17, 2011 Titta under bilen min istad, skal foringene være halve lix ? for alle 4 var det se, der man skrur dem til der mangla det en bete, men kan det være kast i mellomaksel, eller slitte drev i diffen ? for lyden er som at noen drev glepper da jeg drar på hardt. Tusen takk for svar
rookie Skrevet Juni 23, 2011 Forfatter Skrevet Juni 23, 2011 Noen som veit hva dem foringene til mellomaksel heter ? også det man kaller krysset på mellomaksel ? søker på koed, men finner det ikke Takk for svar
hao Skrevet Juni 25, 2011 Skrevet Juni 25, 2011 https://www.koed.no/2.2.asp?billede=344 ... 65720&nr=1 Sprekk i øvre demperfeste bak kan gi metallyder som du beskriver Skru løs demperen i toppen(med lageret) og sjekk det den står festet i. Delen i linken er for å forsterke.
rookie Skrevet Juni 27, 2011 Forfatter Skrevet Juni 27, 2011 Fant ut endelig hva det var, det var en sleten hardykobling med 1 skrue som manglet+ en bete revet av, så nå blir det ny kobling + lager
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå