Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallo. Har en 02 mod touring med el bakluke. Den sliter litt med å løfte seg i starten, så må gi den et lite løft for at den skal orke. Høres ut som det er litt lite olje på systemet der. Hvor skal jeg fylle på? Eller er det noe annet tull? Vært borti fler slike luker som har tulla...

Sent from heaven!

Skrevet

Hei, har dessverre ingen løsning til deg, men har samme problem på min E39. Luka går helt fint av seg selv om glassluka står oppe, eller om fronten på bilen står høyere enn bakenden. Dersom bilen heller til en av sidene, starter ikke pumpa i det hele tatt.

Har forsøkt å bytte ut/fylle på olje uten at det har hjulpet noe. Pumpa er forøvrig i bakkant i reservehjulsbrønn. Gi gjerne beskjed om du finner løsningen.

Skrevet
Hei, har dessverre ingen løsning til deg, men har samme problem på min E39. Luka går helt fint av seg selv om glassluka står oppe, eller om fronten på bilen står høyere enn bakenden. Dersom bilen heller til en av sidene, starter ikke pumpa i det hele tatt.

Har forsøkt å bytte ut/fylle på olje uten at det har hjulpet noe. Pumpa er forøvrig i bakkant i reservehjulsbrønn. Gi gjerne beskjed om du finner løsningen.

Ja vi fant pumpa, men ikke noe på fylling. Min går uansett. Men sliter i starten. Går å "surkler" så høres ut dom for lite olje. Hvordan fyllte du?

Sent from heaven!

• 3 months later...
  • 3 months later...
  • 2 weeks later...
Skrevet

Hei, jeg kjøpte olje spesielt til dette formålet hos GS. Men hos meg funker den fortsatt ikke noe særlig. Hvertfall ikke når det er kaldt. Må hjelpe den i gang.

• 3 weeks later...
Skrevet

Man får repsett hos Bmw/GS med olje. Min funker delvis. Når det er kaldt blir olja seig så ikke rart den sliter da. Men kan alltids hende sylinderen og pumpa er slitne...

Jeg spraya alt av bevegelige steder med crc. Hjalp endel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...