mbruer Skrevet Juni 5, 2011 Skrevet Juni 5, 2011 Hallo. Har en 02 mod touring med el bakluke. Den sliter litt med å løfte seg i starten, så må gi den et lite løft for at den skal orke. Høres ut som det er litt lite olje på systemet der. Hvor skal jeg fylle på? Eller er det noe annet tull? Vært borti fler slike luker som har tulla... Sent from heaven!
skiern Skrevet Juni 6, 2011 Skrevet Juni 6, 2011 Hei, har dessverre ingen løsning til deg, men har samme problem på min E39. Luka går helt fint av seg selv om glassluka står oppe, eller om fronten på bilen står høyere enn bakenden. Dersom bilen heller til en av sidene, starter ikke pumpa i det hele tatt. Har forsøkt å bytte ut/fylle på olje uten at det har hjulpet noe. Pumpa er forøvrig i bakkant i reservehjulsbrønn. Gi gjerne beskjed om du finner løsningen.
mbruer Skrevet Juni 6, 2011 Forfatter Skrevet Juni 6, 2011 Hei, har dessverre ingen løsning til deg, men har samme problem på min E39. Luka går helt fint av seg selv om glassluka står oppe, eller om fronten på bilen står høyere enn bakenden. Dersom bilen heller til en av sidene, starter ikke pumpa i det hele tatt.Har forsøkt å bytte ut/fylle på olje uten at det har hjulpet noe. Pumpa er forøvrig i bakkant i reservehjulsbrønn. Gi gjerne beskjed om du finner løsningen. Ja vi fant pumpa, men ikke noe på fylling. Min går uansett. Men sliter i starten. Går å "surkler" så høres ut dom for lite olje. Hvordan fyllte du? Sent from heaven!
mbruer Skrevet Juni 13, 2011 Forfatter Skrevet Juni 13, 2011 Ingen som vet? Har søkt litt rundt på nett, men finner ingenting konkret...
skiern Skrevet Juni 13, 2011 Skrevet Juni 13, 2011 Jeg tok ut pumpa og skrudde av den hvite koppen og fylte opp til merket.
mbruer Skrevet Juni 13, 2011 Forfatter Skrevet Juni 13, 2011 Jeg tok ut pumpa og skrudde av den hvite koppen og fylte opp til merket. Da funket det? Sent from heaven!
mbruer Skrevet September 28, 2011 Forfatter Skrevet September 28, 2011 Tok ut koppen jeg også, fyllte opp, kjørte luke mange ganger for så Å fylle opp koppen igjen. Funker relativt bra nå
Kønig Skrevet Januar 18, 2012 Skrevet Januar 18, 2012 Hei! Husker du hvilken olje du brukte? Fungerer det fremdeles tilfredstillende?
skiern Skrevet Januar 28, 2012 Skrevet Januar 28, 2012 Hei, jeg kjøpte olje spesielt til dette formålet hos GS. Men hos meg funker den fortsatt ikke noe særlig. Hvertfall ikke når det er kaldt. Må hjelpe den i gang.
mbruer Skrevet Februar 19, 2012 Forfatter Skrevet Februar 19, 2012 Man får repsett hos Bmw/GS med olje. Min funker delvis. Når det er kaldt blir olja seig så ikke rart den sliter da. Men kan alltids hende sylinderen og pumpa er slitne... Jeg spraya alt av bevegelige steder med crc. Hjalp endel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå