Dal-z Skrevet Juni 6, 2011 Share Skrevet Juni 6, 2011 hei. vurderer senkesett til bilen min, men er usikker på hva som er noe å ha. burde være justerbart i høyden, hardhet er nok ikke så viktig. bilstein b14 kanskje? ser gs har kampanje på det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oyoz Skrevet Juni 6, 2011 Share Skrevet Juni 6, 2011 B14 og 19" er en bra match etter mine erfaringer. Ikke så mye komfort ved bykjøring og dårlige veier, men en god kombinasjon på landevei. Husk riktig lufttrykk i dekkene, hvis ikke så forsvinner all komfort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Juni 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2011 ja, ser jo gs har en ok pris på dette settet, kvaliteten på bilstein er vel ganske så bra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oyoz Skrevet Juni 7, 2011 Share Skrevet Juni 7, 2011 Bilstein er kjent for kvalitet ja. Ville ikke bekymret meg for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå