Bushnell Skrevet Juni 6, 2011 Skrevet Juni 6, 2011 bilen min er veldig tungstartet når motoren er lunken, når den er kald eller varm starter den helt fint, men når den har stått en stund etter jeg har kjørt må jeg dra lenge på starteren, hva skyldes det? jeg trodde først det var dysene som lakk så jeg byttet dyser, men det hjalp ikke og så har det skjedd noe med starteren min, når jeg vrir om tenninga hører jeg et klikk, og så går det noen sekunder å så begynner starteren å gå rundt, noen ganger klikker det mange ganger også og noen ganger skjer det ikke noe i heletatt, hva skyldes det? har sjekket kablene på starteren for å se om det var dårlig kontakt der men dem satt fint, er det noen andre steder det kan være dårlig kontakt? motor det gjelder er m52b28
erikm Skrevet Juni 6, 2011 Skrevet Juni 6, 2011 m50/52 har vel luftmassemåler, kan vere denne. Er ikke batteriet ditt som har begynt å bli dårlig da? Tikking er bare releet.
Bushnell Skrevet Juni 6, 2011 Forfatter Skrevet Juni 6, 2011 jeg prøvde å koble til startbooster, uten att det ble anerledes, og batteriet skal være bra det, kan jo dra starten lenge når den først går
baremats91 Skrevet Juni 7, 2011 Skrevet Juni 7, 2011 startproblemet ditt høres ut som kamsensor. du burde ta en diagnose, og det med starteren kan være relé som tuller, eller bakstykket på tenningslåsen
Bushnell Skrevet Juni 8, 2011 Forfatter Skrevet Juni 8, 2011 Hører det klikker i relet så kunne prøvd å bytta det, hvilket rele er det?
Bushnell Skrevet Juni 10, 2011 Forfatter Skrevet Juni 10, 2011 noen som vet hvilket rele det er? eventuelt har andre forslag til hva som kan være feil? hvilke andre motorer har starter som passer?
hanskr Skrevet Juni 10, 2011 Skrevet Juni 10, 2011 gåen startar, slitte børster, har du prøvd å banke på den når den ikke vil slå inn ?
Bushnell Skrevet Juni 10, 2011 Forfatter Skrevet Juni 10, 2011 nei har ikke prøvd å banke på den når den ikke slår inn, ikke så veldig lett å komme til akkurat, men den klikker som regel noen ganger og så begynner den å snurre
Bushnell Skrevet Juni 10, 2011 Forfatter Skrevet Juni 10, 2011 virker veldig som det er dårlig kontakt en plass, men har sjekket kablene på starteren, jordinga ved motorfeste, og kobla til startbooster i motorrommet på polen der for å utelukke brudd fra bagasjen og frem, og batteriet, er det noen andre plasser jeg kan sjekke?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå