Tara Skrevet Juni 6, 2011 Skrevet Juni 6, 2011 Jg ser etter enda en bil, en bruksbil nå. Tenker meg en E39 pga plass kontra en E36/E46... Men flere av de jeg har sett på som skal inn til EU krever jo bytte av bakre bærearmer. Er dette noen spesiell grunn? 5 av de 8 bilene jeg har sett på har mangellapp der..
kvammis Skrevet Juni 6, 2011 Skrevet Juni 6, 2011 Typisk vil jeg vel ikke si, men deler blir slitt på biler og går utifra du ser på litt eldre siden de blir solgt med mangellapp. Må regne med at det går litt slitedeler. Smal sak å bytte en bærearm/foring da. Og ikke verdens undergang om den må på verksted heller..
Margido Skrevet Juni 6, 2011 Skrevet Juni 6, 2011 Storforingene i bærearmen bak er en gjenganger på e39 ja.
kvammis Skrevet Juni 7, 2011 Skrevet Juni 7, 2011 Storforingene i bærearmen bak er en gjenganger på e39 ja. Tenker da en nedre foringen i spindelhus ? ("knirkeforingen") Den er gjenganger ja. Tenkte automatisk på de øvre bærearmene siden han sa bærearm
Tara Skrevet Juni 7, 2011 Forfatter Skrevet Juni 7, 2011 Ah, knirkeforing! Sorry mac, men hvem av foringene er det?
kvammis Skrevet Juni 7, 2011 Skrevet Juni 7, 2011 Nr.2 på bildet De er grei å bytte hvis man har rett verktøy, ikke så gøy hvis man ikke har det
VegarVS Skrevet Juni 21, 2011 Skrevet Juni 21, 2011 er en grei jobb å bytte de, og en vanlig fòring å bytte også, etter noen år..
sh0xx Skrevet Oktober 20, 2012 Skrevet Oktober 20, 2012 hei må bare spør om en ting siden dere snakker om dette, jeg har byttet knirkeforingen min, men når vi presset inn den nye så ble det litt slark å er ikke selve foringa , er liksom for stor åpning så kunne nesten dytte inn foringa for hånd å måtte bare slå forsiktig på slutten. :S noen som vet om en billigere måte å fikse dette på enn å kjøpe helt ny spindelhus? ^^
kvammis Skrevet Oktober 20, 2012 Skrevet Oktober 20, 2012 Kjøp brukt spindelhus Julian Sommer reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå