Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jo fordi startern har du koblet direkte til nettet på E30`n med den Gurønne ledningen med sort stripe mener jeg på. Mens det skal være et signal som går en annen plass også. som sagt er jeg ikke helt sikker men prøv og søk litt etter det og se hva du finner.

Skrevet

nei ikke på de motorene der. uten om starter signalene trenger du bare grønne ledninger i stikket.. så har du en kontakt som følger med like ved hjernen. husker ikke hvem det er i farta. grønn eller svart. den ene skal ha strøm. da får du nok tenning.

Skrevet

Var og prøvde å titta litt på detta i dag.

jeg har to svarte ledninger ved siden av coilen som det er pluss i, hvor skal de?

jeg har også prøvd med en prøvelampe ( fluka mi er på utlån) på coilen og det er strøm der, men ingen gnist på pluggen??

noen som vet hvorfor???

Skrevet

Har oppskrevet fra da jeg bygde 335 men det var på en eldre E30 og da stemmer vell ikke fargene. Men vist du har rund stikk på begge er det vell bare 1 eller 2 ledninger som må flyttes for at alt skal funke.

Skrevet

ikke lett å si hva jeg har gjort feil, men har satt farge på farge og det er jo noen ledninger som ikke stemmer med hverandre å de har jeg bare sett bort i fra.. men hvilken farge/nr er det på den til veivsensoren da??

Skrevet

ja sendte en epost til han nå!.

holdt på i hele dag, å ikke fått til noe gnist eller noe her.... FAEN er irriterende detta her.. noen som har lyst til å ta turen og hjelpe meg med dette mot en liten slant med kroner??? jeg hater elektrisk og ikke er jeg noe flink heller...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...