andreee Skrevet Juni 6, 2011 Share Skrevet Juni 6, 2011 Bilen selges igjen, kjøpte den for en mnd siden men jeg ser att jeg får ikke gjort noe med den før september. Må ha nytt: Panser Lykter (anskaffet) Grillramme m tech fanger (anskaffet) Motorfester Innerfront( den skrudde.) Bilen starter og går men som dere ser trenger vannstussen inn på motor ny. Sitter Koni senkesett på. Litt rust i hjulbuer bak. Pent interiør, fin i lakken.. Kun vinterdekk. Pris : 11 000,- med omregg.. Uten lykter 10 500,- Uten lykter og fanger 10000 ,- ring for mer info.. André 91648820 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreee Skrevet Juni 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2011 Fått noen pm's. SKriver litt mer info her : Bilen har gått 176 000. Årsavgift er betalt. Pen i lakken. Det er 1.6 motoren , noe jeg ikke brydde meg om da planen var s50b30. André Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreee Skrevet Juni 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2011 Bilen er demontert. Kun lakkering og montering som gjenstår. André Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Barca Skrevet Juni 7, 2011 Share Skrevet Juni 7, 2011 HAr den bjelka som skal sitte mellom fangeren om du er intresser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreee Skrevet Juni 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2011 solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå