Andreas1448 Skrevet Juni 7, 2011 Share Skrevet Juni 7, 2011 Noen som veit om noe bra sider? Ser litt på Vertini Riviera felger, noen som har noe erfaring å anbefale - evt hvor burde je gkjøpe? ellers er tanken 19 tommere, 265 bak helst 235 foran, kantfelger er kult- "vanlige" også. alt mulig fett er jeg interisert i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oyoz Skrevet Juni 7, 2011 Share Skrevet Juni 7, 2011 Synes ikke Riviera går under kategorien brutale felger X5-felger derimot... selv om det blir litt i meste laget for min smak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Juni 7, 2011 Share Skrevet Juni 7, 2011 Hadde selv Vertini Riviera på gamlebilen og 330'n min, ligger bilder i begge trådene i signaturen min, det er 18" da, kan se hvordan det ser ut på bil med m-tech og uten m-tech siden jeg ikke vet hva du har. Ville valgt 19" noe jeg forøvrig har gjort. Kjøpte mine hos Motorsenter E18. Men er blitt flere som har disse felgene nå, visste ikke om så mange da jeg kjøpte de, men nå er det flere på forumet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas1448 Skrevet Juni 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2011 Kult! Takk takk, jeg skal skjekke opp Motorsenter E18 GENERAL ERROR, - får ikke opplastet bilder- men de felgene jeg tenker mest på er disse SILVER til rivera, http://www.google.no/imgres?imgurl=http ... 80&bih=675 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Juni 7, 2011 Share Skrevet Juni 7, 2011 Bildeserveren til bimmers ligger nede for tiden, men du kan bare skrive bildelinken mellom så kommer bildet opp. Er jo tøffe felger, derfor jeg hadde de selv også, men er ikke noe brutale felger akkurat.. Men du kan jo prøve en spenstig lakkering f.eks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå