Shorin Skrevet Juni 7, 2011 Share Skrevet Juni 7, 2011 Kun to voksne eiere og har ikke vært ungdomskjørt. Bilen har lav km og generelt meget godt tatt vare på (har stått i garasje hos begge eierne). Var registrert første gang 02.08.2006. Innvendig fremstår bilen praktisk talt som ny. Når jeg kjøpte bilen ble den solgt under BMWs Premium Selection. Dvs. bilen var sertifisert av BMW med 72-punkts teknisk kontroll og 12 måneders garanti. Garantien gikk ut for ca 6 måneder siden og var da i topp stand (fikk blant annet skiftet støtdempere). Har kjørt ca. 6000 km siden da. Forøvrig kjøpte jeg 4 nye sommerdekk for et par uker siden. Smerter meg dypt å måtte selge bilen, men trenger noe større. Kan derfor vurdere å bytte i BMW525da/530da (E60) og ev. betale noe i mellom. PS! Bildene viser vinterfelgene. Sommerhjulene har også lettmetallfelger, men av en annen type. Legger ut flere bilder etterhvert. Ev. ta kontakt så sender jeg flere. Mob: 975 99320 Utstyr: Lyktespylere, ABS, Metallic lakk, ASR, Midtarmlene, Airbag, Multifunksjonsratt, Alu. felger, Radio/CD, Antispinn, S./V. hjul, Automat/Steptronic, Sentrallås, ESP, Servicehefte, EU-godkjent, Servo, El. just.speil, Startsperre, El.vinduer, Sentrallås, Utetemp, Just. ratt, Varmeseter, Kjørecomputer, Xenonlys, Kurve/tåkelys. Kjøretøygruppe: Personbil Merke: BMW Modell: 3-serie Årsmodell: 2005 Betegnelse: 320i Chassistype: Sedan Utvendig farge: Sølv Fargebeskr: Arctic Metallic Interiørfarge: Grå/Sort Ant. dører: 4 Ant. seter: 5 Kilometerstand: 66.500 km Antall eiere: 2 Regnr: ZH19266 Fikk ikke til å legge ut bilder her, så her er en link til annonse med bilder: http://www.nordlys.no/vis/rubrikk/motorprospekt/2189690.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shorin Skrevet Juni 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2011 Noen som vet hvorfor det kommer beskjed om "general error" når jeg prøver å laste opp bilder???? Forøvrig, hva mener dere om prisen på bilen? Er jeg for grådig...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå