Knutern_e36 Skrevet Juni 8, 2011 Skrevet Juni 8, 2011 Hei. Har fått justert forbruksmålern min å den virker å være veldig nøyaktig.. Under ekstrem varsomhet på landevei i sverige kjørte jeg på 0,78 med min 3,2 SMG Når jeg kjører veldig rolig i byen ligger den ca på 1,5l mila.. men utrolig lite skal til for at jeg ligger på 1,7++ Men en ting er sikkert, jeg tilgir bilen for all suppe den bruker! Det er verdt hver eneste dråpe!
Morstan Skrevet Juni 9, 2011 Skrevet Juni 9, 2011 Selv om forbruksmålern din står på 0,75 brukern nok ikke det gitt. Husk at denne tar snittet over lenger tid, og vhis du tramper gassen i bånn over en kort periode vil ikke dette gi særlig utslag på forbruksmålern din. I bilen min har det stått på 0,81 LENGE Skjønner jo det, nullet ut min i dag. Eller den var nullet ut siden jeg tok av minus polen i går. Har 4 mil til jobb, en del slette og ganske jevnt med oppover og nedover bakker. Så har jo gasset litt også. Og forbruks tingen min ligger på 0,68 da jeg er på jobb nå. Men kjørt jevnt og fint. Men da jeg ga på forbi en bil steg den fort på 0,75. Men gikk ned igjen da jeg trillet ned bakken på 6 gir:-)
LianLi Skrevet Juni 9, 2011 Skrevet Juni 9, 2011 Ja, den bruker rett under litern på blandakjøring, ca 0.8l langkjøring. Bykjøring har jeg ikke målt noe særlig. Fantastisk motor i mine øyne, rått top drag og drar såppas bra fra bunn også. For ikke snakke om med simota luftfilter og eisenmann eksos som gir den noe av den råeste motorlyden blandt de fleste bilene på veien i dag. Rart den ikke bruker mer suppe men nå er jo disse tallene basert på 98 oktan, hvilket s50 motoren gjerne vil ha.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå