325ti Skrevet Juni 7, 2011 Skrevet Juni 7, 2011 Har en Carbon flapp jeg ønsker og montere på vingen min men... Vingen min er den uten spor til flappen og da uten skrufestene til flappen. Ser det er mange som "jukser" til dette. Hva gjøres? Holder det og lime den med tilegnet lim? Borres det og settes inn gjengehylser så den kan skrues? Og foreslå og kjøpe andre vingen er ikke vits i,for det ligger rett og slett ikke i budsjettet mitt om dagen. Hva ville du gjort?
SSM Skrevet Juni 8, 2011 Skrevet Juni 8, 2011 På min så ser det ut som det er borra hull likt som orginal Sport Evo vinge og skruene bare skrudd inn, at du borer med f.eks gjengeborr størrelsen til bolten. Når jeg bytta på min så såg jeg den var limt i tillegg, så jeg har et 8 tall med sika-flex rundt hver av de 4 festepunktene. Men det å sette inn gjenger er sikkert ikke så dumt heller, men ville fortsatt limt den i tillegg. Min henger i hvert fall som julig! Kommer nok til å kjøpe SE vinge en gang, men som du sier, det er ikke i budsjettet om dagen!
325ti Skrevet Juni 8, 2011 Forfatter Skrevet Juni 8, 2011 Okei. Tanken var og sette inn "løsgjenger" og bruke som du sier lim sammen med skruene. Da skulle det vell ikke ramle av. Takker Larsen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå