spruddel Skrevet Juni 7, 2011 Share Skrevet Juni 7, 2011 Hei, tenkte kanskje det var flere som var interessert i å kjøre sammen til treffet på Vikingskipet 11. juni. Treffet starter 12, og gulesider beregnet ca. 1t og 15 minutter på strekningen. Jeg gidder ikke å råkjøre, tar det som en tur, så de som skal kjøre fort bør heller kjøre alene Møtes på Shell på Skedsmokorset i nord-gående retning ca 10.30, så drar vi vel sånn 10.40. Høres det bra ut for folk eller? viewtopic.php?f=9&t=152638 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320dt edition 33 Skrevet Juni 7, 2011 Share Skrevet Juni 7, 2011 hva slags treff er dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Juni 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2011 Lagt til link i første innlegg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320dt edition 33 Skrevet Juni 7, 2011 Share Skrevet Juni 7, 2011 takker hiver meg på konvoien fra kløfta jeg hvis det er plass til en e46 til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Juni 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2011 Selvfølgelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jacobsen91 Skrevet Juni 8, 2011 Share Skrevet Juni 8, 2011 Dette blir gøy Skal se om jeg får med meg noen flere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Juni 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2011 Gjør det Rart at det var så dårlig respons på denne tråden. Trodde folk synes det var litt artig å kjøre sammen, men kanskje ikke så mange fra Oslo-området som skal dit? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jacobsen91 Skrevet Juni 8, 2011 Share Skrevet Juni 8, 2011 Gjør det Rart at det var så dårlig respons på denne tråden. Trodde folk synes det var litt artig å kjøre sammen, men kanskje ikke så mange fra Oslo-området som skal dit? Ja virker faktisk sånn, men jeg føler at jeg må dra! Det blir faktisk mitt første BMW treff hvor jeg kommer med egen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Juni 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2011 Må dra for å kjøre på bilen litt km Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jacobsen91 Skrevet Juni 8, 2011 Share Skrevet Juni 8, 2011 Haha det har jeg gjort litt for mye av syns jeg etter at jeg fikk lappen! Men er vel ikke så uvanelig å kjøre mye når man akkruat har fått lappen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320dt edition 33 Skrevet Juni 9, 2011 Share Skrevet Juni 9, 2011 bare lurte på når ca er dere ved kløfta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Juni 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2011 Drar vel ca. 10.40 fra Skedsmokorset, vet ikke helt hvor lang tid det tar til Kløfta. Eventuelt kan jeg få nr ditt å si ifra når vi drar eller når vi passerer et sted rett før Kløfta. Ser jo ikke ut som det blir noen biler nesten, så er vel vanskelig å se oss på veien da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jacobsen91 Skrevet Juni 10, 2011 Share Skrevet Juni 10, 2011 Bare og henge seg på litt skuffa over at det faktisk ikke ble flere biler, men men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå