Gå til innhold

92 325/M3 coupe S50B30US vurd. solgt/byttes i e39/38

Share

Anbefalte innlegg

Har en 92 modell 325 coupe som er bygget om med S50B30US motor. Ligger en tråd her fra den var bygd tidligere av Automote. Ikke godkjent med motor, men motor er "identisk" å se på som en m50b25. Etter min smak så bilen forferdelig ut med den plastikken og det greiene som var på bilen når jeg kjøpte den i vinter. Da var den lakkert i fjor sommer i hvit med sort tak.

Jeg har derfor kasta plasten, sandblåst skjermer og kanaler osv og pella av dører++ og hellakkert bilen i Daytona Violett med svart tak. Lakkert i dører, bag.rom, motorrom osv. Har en del bilder både fra før underveis og etter lakkering.

Har kjøpt nye Rieger fangere i plast, samt en ekstra M3 fanger som også er lakkert. Originale M3 skjørt, og GT2 vinge. Ellers er det tona bakrute og sideruter. Bilen er godkjent i vognkort med justerbart senkesett, og det sitter en AC Schnitzer bakpotte fra M3. Tårnstiver foran, 9,5 og 8,5*18 HArt Racing felger som har hørt til bilen siden Automote bygde den. Ellers sitter det strøkent svart sportskinn, elektriske Vader med varme. Alpine cd/mp3 og focal frontsett.

Speedometeret tilhører M3'en som motoren har stått i og lyder ca 150000 miles.

Bilen vurderes solgt/byttes i rett bil, ca 100k. Må ikke selge bilen under noen omstendigheter, men kunne tenkt meg en e39/e38 diesel til å dra vogn med.

kn0qhlxd49lwd4q28vlb.jpg

7ap59przfslojuvz09z0.jpg

r9c63wyeaq1k9cwhgekh.jpg

766wrggvddp327t7e005.jpg

5urvn6yo9qbtzhoezxfh.jpg

267mij7z9ifu11fb68e6.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ska få ordna noen flere bilder av motorrom, innv. å sånn, men det blir ikke før imorra eller noe:)

Nei altså det er vel ca 225000km, men det gjelder vel bare motor og drivverk. Hvor langt bilen er gått vet jeg faktisk ikke. Mulig jeg finner noe i papirene evt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...