Simonix Skrevet Juni 7, 2011 Skrevet Juni 7, 2011 Lurer på om noen har vært utsatt for samme greia, jeg var ute å kjørte i dag med min e46 320, syntes d bråkte mer enn vanlig så jeg tenkte kansje en eksoslekkasje men nei d var d ikke, med en gang jeg starter er d ikke noe feil med lyden men etter en stund høres d ut som d kommer eksos et feil sted, noen som har noen ideer?
Simonix Skrevet Juni 16, 2011 Forfatter Skrevet Juni 16, 2011 kan d være noe accellerator greier, virker som den funker ok hvis jeg ikke bånner gassen
RaymondJ Skrevet Juni 16, 2011 Skrevet Juni 16, 2011 Lekkasje i EGR? EGR åpnes og lukkes etter belastning, gasspådrag, sikkert motortemp osv. Hvis denne lekker et sted ser jeg for meg at du får lyd som kommer og går etter som motor blir varm osv.
Simonix Skrevet Juli 12, 2011 Forfatter Skrevet Juli 12, 2011 D var kamaksel sensor til eksos/innsug som ikke funket, tok diagnosetest på den
Simonix Skrevet November 30, 2011 Forfatter Skrevet November 30, 2011 d var oxo en lekkasje i flensen mellom eksosrør og manifold som påvirket en sensor i manifolden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå