HenningSol Skrevet Juni 7, 2011 Skrevet Juni 7, 2011 Selger godbilen min http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=29161659 Bilen er veldig godt passa på, ikke vinterkjørt de siste 3 åra. jeg stelte opp bilen i 2008 da blei den hellakkert,etter en skade den hadde. 19" beyern mesh med nye dekk (nankang ) hellakkert i 2008 med mellomsliping så den er fin og blank Godt tectylert. eu godkjent i mai i år Mer info på finn eller autodb.. 145000 eller bud:) svarer på sms 91775358
HenningSol Skrevet Juni 14, 2011 Forfatter Skrevet Juni 14, 2011 En takskade, taket er byttet (elgpåkjørsel) men bilen blei sliti ned i lakken når den blei frakta på henger pga stropper som slipa ned lakken på sidene.
eirik845 Skrevet Juni 15, 2011 Skrevet Juni 15, 2011 hvorfor har du ikke festa skilte der hører hjemme a.. alle over stylier bilene sine stripser fast skiltet der..
prebols Skrevet Juni 15, 2011 Skrevet Juni 15, 2011 hvorfor har du ikke festa skilte der hører hjemme a.. alle over stylier bilene sine stripser fast skiltet der.. Ja, det er ikke lurt og dekke til luftinntakene
HenningSol Skrevet Juni 15, 2011 Forfatter Skrevet Juni 15, 2011 fordi jeg har stelt opp den fangeren og sparkla og retta den så det er ingen hull etter skruer i den, det kan den som kjøper bilen få gjøre. jeg kan også skru det fast for den som vil ha det montert for salg! det er også luftinntak inn ved nyrene så den får nok ikke klaus..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå