Bmwm51 Skrevet Juni 7, 2011 Skrevet Juni 7, 2011 Skulle til å kjøre bilen ut av garasjen idag, begynte plutselig rattet å bli hard, så jeg inn i instrumentet drev batteri lampa å lyste! Satt bilen i R, parkerte den igjen, slo av bilen, åpna panseret... Så at reima var løs:s Hva kan det være? bilen står parkert på 2 plasser nå, reima ser hel ut, prøvde å snu litt på hjula, kanskje den strammet seg:S men nei, hvor ligger strammern? takker for hjelp:D
Halbakken Skrevet Juni 8, 2011 Skrevet Juni 8, 2011 http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=HG91&mospid=47395&btnr=11_4915&hg=11&fg=18
Bmwm51 Skrevet Juni 8, 2011 Forfatter Skrevet Juni 8, 2011 er det vanlig på dissa bila at, strammern tar kvelden?
Halbakken Skrevet Juni 8, 2011 Skrevet Juni 8, 2011 Det tør jeg ikke uttale meg noe særlig om, men alle strammere har ei viss levetid, så er ikke umulig at din har tatt kvelden
bmw black jet Skrevet Juni 8, 2011 Skrevet Juni 8, 2011 seriøst t.... dra tilbake med den du har bare stress med den. hvis du ikke vet hvordan du skal fikse den så ring.
Bmwm51 Skrevet Juni 9, 2011 Forfatter Skrevet Juni 9, 2011 skal hente fra gs imorgen:) du hører fra meg med engang jeg har hentet den.... feilsøkte litt, så at strammern var pressa helt ..
Bmwm51 Skrevet Juni 10, 2011 Forfatter Skrevet Juni 10, 2011 hvordan bytte strammer? demper på reima? den sitter jo litt vanskelig! 2 skruer, men vanskelig å komme til? den skal jo presses ned ? sånn at den kommer på plass?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå