aslex Skrevet Juni 7, 2011 Share Skrevet Juni 7, 2011 Da er det på tide og legge ut bilen min for salgs. Selgest for 115 000,- Dette er en SKJØTET bil. Bilen ble skjøtet med en 518 bakpart og dermed ikke en orginalbil. Alt står i vognkort og er godkjent. Bilen står frem som ganske bra, men litt står igjenn for å få den 100% strøken. Jeg er enda litt usikker om jeg skal selge med de felgene som står på bilen, men det blir avklart etterhvert. Motoren går ganske fint og har aldri hatt noe problem med den. Bilen har gått 350 000 km, men det bærer den ingen preg av siden den har blitt holdt ved like etterhvert så ting må byttest ut. Det er mye nye deler og har kviteringer på det meste. Jeg må ikke selge bilen, så blir nokk ikke solgt for mindre. Ta kontakt om du er seriøst interisert. Er ikke noe mekaniker så er ikke sikkert jeg kan svare på alt. Er ikke bestandig jeg kan ta telefonen så ring på igjen om du ikke får svar. Tlf: 94 81 50 22 Eller på Pm inne på bimmers. E-mail. aleks_sere@hotmail.com Mvh. Aleksander. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aslex Skrevet Juni 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aslex Skrevet Juni 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2011 Bump. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VHaugen Skrevet Juni 12, 2011 Share Skrevet Juni 12, 2011 SKJØTET bil som i? har du nåken bilder innan ifrå og kor langt motor er gått og slikt ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aslex Skrevet Juni 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2011 SKJØTET bil som i? har du nåken bilder innan ifrå og kor langt motor er gått og slikt ? Bilen er en orginal bil, som har fått en 518 bakpart for å få avgiften ned når den skulle inn til Norge. Kan ta noen bilder så fort som mulig jeg får den ut i lyset. Km stand er på 350 000, som står på km teller. Om det er rett eller om det er byttet speedometer vet jeg ikke. Kan hende motor også er byttet en gang, men det er umulig og si. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aslex Skrevet Juni 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2011 bump bump. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aslex Skrevet Juli 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2011 bump bumpi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhamster Skrevet September 6, 2011 Share Skrevet September 6, 2011 Solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aslex Skrevet September 6, 2011 Forfatter Share Skrevet September 6, 2011 Bilen er ikke solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aslex Skrevet September 13, 2011 Forfatter Share Skrevet September 13, 2011 Bump. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet September 15, 2011 Share Skrevet September 15, 2011 Er det mye rust på denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aslex Skrevet September 16, 2011 Forfatter Share Skrevet September 16, 2011 Er det mye rust på denne? Hei! Det er ikke mye rust på den. Du finner litt på jekkfestene og så har det kommet frem noen bobler etter lakkering av motorrom på dempertårnene. Det skulle egentlig bli fikset før den ble lakkert, men det har de tydligvis ikke fått til. Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aslex Skrevet Oktober 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2011 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aslex Skrevet Mai 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2012 Da prøver jeg på igjen og selge bilen... Ta kontakt om du er intressert.! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aslex Skrevet Mai 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2012 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå