gica Skrevet Juni 8, 2011 Share Skrevet Juni 8, 2011 Hei! Nå har cd veksleren min hengt seg, lager noe knakelyder og stopper opp. Får ikke magasinet ut samme hva jeg gjør. Regner med at utløser mekanismen har hengt seg og trenger noen form for smøring / kakking Men, så tenkte jeg, siden bilen skal få en i-drive update samt talestyringen skal oppgraderes samt som MP3 funksjonen skal aktiveres om 2 ukers tid, kan jeg like greit bestille en Dension GW 500. Men, det finnes to modeller av denne typen. Jeg har navi prof, skal jeg ha den som sier skal passe til I-Drive prof? Eller den andre ? Takker på forhånd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gica Skrevet Juni 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2011 Ingen som har peil ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kawa zxr Skrevet Juni 12, 2011 Share Skrevet Juni 12, 2011 jeg har muligens cd skifter til deg jeg... Også har jeg et spørsmål. Går det ann og oppdatere spilleren for og kunne ta mp3??? har en 2004 525dat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gica Skrevet Juni 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2011 Yepp, en oppdatering for denne funksjonen gjør at du kan spille av mp3 plater på 650mb (ikke over dette). Denne funksjonen må være aktivert for at Dension løsningen skal fungere også. Takker for det, men trenger ikke ny cd-skifter da jeg skal skaffe meg Dension enheten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gica Skrevet Juni 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2011 Veldig lett å fikse feilen på cdskifteren også, så nå fungerer den igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå