lienback Skrevet Juni 8, 2011 Skrevet Juni 8, 2011 Har en e34 delebil med masse deler. Bare gi beskjed hvis du trenger noe og kom med et bra bud Hvis diffen passer min 525i 24v så skal jeg ha den selv. Blinklysene og.
BimmerBjarne Skrevet Juni 8, 2011 Skrevet Juni 8, 2011 Hvor mye skal du ha for blinklysene framme og siden?
lienback Skrevet Juni 8, 2011 Forfatter Skrevet Juni 8, 2011 Glemte og skrive at jeg skulle ha de selv. Men kan selge dem hvis du gir et bra bud
Zodarion Skrevet Juni 8, 2011 Skrevet Juni 8, 2011 Hei. Mye skal du ha for venstre framskjerm ? Kan hente i morgen ( 09.06 )
bambusa Skrevet Juni 8, 2011 Skrevet Juni 8, 2011 har du den forsterkern som står på venstre side bake i bagasjerommet? er orginal forsterkern til bilstereoen..
ronny87 Skrevet Juni 8, 2011 Skrevet Juni 8, 2011 hallo kan du sende meg nr ditt på pm så eg kan ringe deg lurer på om du har noen deler fra bilen din eg kan bruke=)
lienback Skrevet Juni 8, 2011 Forfatter Skrevet Juni 8, 2011 Hei. Mye skal du ha for venstre framskjerm ? Kan hente i morgen ( 09.06 ) Den skrudde jeg av idag, men det var så mye rust på nedre del av den at det var helt umulig og få den av. Så jeg måtte sage av den. Så tviler på at du vil ha den da! har du den forsterkern som står på venstre side bake i bagasjerommet? er orginal forsterkern til bilstereoen.. Skal sjekke i morgen Mye skal du ha for viskosekoblinga? =) Kom med et bud ?
lienback Skrevet Juni 8, 2011 Forfatter Skrevet Juni 8, 2011 hallo kan du sende meg nr ditt på pm så eg kan ringe deg lurer på om du har noen deler fra bilen din eg kan bruke=) Pm sendt
lienback Skrevet Juni 10, 2011 Forfatter Skrevet Juni 10, 2011 Diffen passer ikke 525n din Helvete, jeg har ikke tenkt over det siden det var samme bil så jeg trodde den passet. Helt sikker? Hvorfor ikke?
lienback Skrevet Juni 11, 2011 Forfatter Skrevet Juni 11, 2011 Helt sikkert på at den ikke passer på min 525i ? og hvorfor ikke?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå