fredden3 Skrevet Juni 8, 2011 Skrevet Juni 8, 2011 Bilen kutter å fjusker når den blir varm. Skiftet plugger, men til ingen nytte. Har nettop ohm"et pluggledningene og alle viser 5,7. Men ledningen som går fra coil til fordeler viser 1,8 ?? Hvor mye skal den ledningen ver ? M20b25 snik turbo Takk for svar
fredden3 Skrevet Juni 9, 2011 Forfatter Skrevet Juni 9, 2011 Har skiftet coil og ledningen fra coil til fordeler nå. Forsatt samme kuttingen Bilen går helt fint når den er kald, men med en gang bilen blir i driftstempratur begynner den å "kutte" på jevn gass. Vist eg har gasspådrag kommer den igjenn. Går helder ikkje på tommgang etter driftstemratur ?? :/
hao Skrevet Juni 9, 2011 Skrevet Juni 9, 2011 Lamda er en sonde som forandrer signal ved temperatur, men ikke sikkert du har.
fredden3 Skrevet Juni 9, 2011 Forfatter Skrevet Juni 9, 2011 Kjøpte plugger på bilstasjonen, sa eg skulde ha NGK BP7ES. Mannen i kassen gjikk inn i en tennpluggtabell og gav meg noen DENZO plugger med samme spesifikasjoner. Banket gapet til 0,5 før eg satt dei i
fredden3 Skrevet Juni 9, 2011 Forfatter Skrevet Juni 9, 2011 Lamda er en sonde som forandrer signal ved temperatur, men ikke sikkert du har. Lamda er utelukket, får det har eg ikke
bmwe30fire Skrevet Juni 10, 2011 Skrevet Juni 10, 2011 okei hvis pluggene fortsatt er bra så er det vell bare å utelukke plugger også, og jeg er ingen turbospesialist så da vet jeg ikke
fredden3 Skrevet Juni 11, 2011 Forfatter Skrevet Juni 11, 2011 okei hvis pluggene fortsatt er bra så er det vell bare å utelukke plugger også, og jeg er ingen turbospesialist så da vet jeg ikke Ja pluggene er fine
Ballder Skrevet Juni 13, 2011 Skrevet Juni 13, 2011 Byttet du til nye orginal pluggledninger da? Også ville jeg nok gått for NGK uansett.
fredden3 Skrevet Juni 15, 2011 Forfatter Skrevet Juni 15, 2011 Byttet du til nye orginal pluggledninger da?Også ville jeg nok gått for NGK uansett. Har ikkje bytta pluggledninger. Har ohmet alle og dei såg bra ut, utenom ledningen fra coil til fordeler. Byttet den i biltema ledning kun for å teste, ingen forskjell. Men det kan vel ikke ver pluggledningene siden bilen kutter på ALLE sylinderene åå jevn gass når den blir varm ?
fredden3 Skrevet Juni 15, 2011 Forfatter Skrevet Juni 15, 2011 Har nå bytta triggersensor, men forsatt samme problem :/ fi... Bil !
hao Skrevet Juni 15, 2011 Skrevet Juni 15, 2011 Har du tilgang til luftmassemåler ville jeg prøv å skiftet den. Hvis du tør ofre den kan du også prøve å justere den selv? Men nå vet ikke jeg hvordan det ser ut hos deg med den pustehjelpa da
Ballder Skrevet Juni 15, 2011 Skrevet Juni 15, 2011 Hadde for lenge siden en 525 med M20 motor. Datasprut (haltec) og ringet blokk som ble kjørt på 1,2 bar (benket til 320 hk ett eller annet på 1 bar). Den begynte og fuske etterhvert, og byttet plugger uten hell, og byttet pluggledninger/coil med nye ledninger i metervare.. Funka ræva det også. Testet med orginale pluggledninger fra en annen bile bare sånn for og ha gjort det, og den ble faktisk bra med dem. Derfor vil jeg si at du burde gi dem ett forsøk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå