tovik Skrevet Juni 8, 2011 Skrevet Juni 8, 2011 Plages med tomgang og fjusking på en E36 325i, og lurer derfor på om det er noen i Harstad & omeng som har diagnosesystem til Bmw, og har mulighet til og ta en diagnose for meg?
bricks Skrevet Juni 9, 2011 Skrevet Juni 9, 2011 På biltrend er det 2 stk som har skrudd på BMW, jobbet på Norbil da de hadde BMW, kan jo høre med de
Trond E46t-M47 Skrevet Juni 9, 2011 Skrevet Juni 9, 2011 Forresten synd at Norbil ikke lengre forhandler BMW, syns de var flinke og tok bare betalt for kvarte timer. Ikke mange verksteder jeg har vært borti som gjør det iallefall. Og Airbaglys etc, nullstillte de gratis. Service det! De har diagnose utstyret der enda, men ikke folk der som kan bruke det..
helt1 Skrevet Juni 11, 2011 Skrevet Juni 11, 2011 Du kan høre med auto nord, trur de har diagnose der.
tovik Skrevet Juni 14, 2011 Forfatter Skrevet Juni 14, 2011 Har vært innom Norbil ett par ganger med min gamle e39, og må si at jeg satt ikke igjen med samme inntrykket som deg Men mulig det er pga at BMW mekanikerne ikke er der lenger. Har også undersøkt om diagnose dær, men måtte bestille time på forhånd, for å få lest av feilkoder. Får høre me auto Nor/ mekanikerne på biltrend Takk alle 3 iallefall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå