bmwstein Skrevet Juni 8, 2011 Share Skrevet Juni 8, 2011 Selger bruksbilen til brodern ! En meget "gamling" e28 med kromlister, beige interiør og hele pakka ! =p bilen er egentlig veldig bra for rust, og starter og går hver dag, selv om det er 20 minus. (prøvd ut i fjor vinter) Bilen er eu ok, og har betalt årsavgift. Den har dog sine småfeil og skavanker, men i det store og hele en meget ok bil Speedometer fungerer ikke og det er et slitasjehull i førersete. Den har/hadde en lekasje i frontrutelista som min bror kokken tetta med noe lim av et slag. Vet ikke om det ordna seg da =p Kammen på motoren som har gått en trillion har desverre også blitt slitt, noe som fører til at motoren har noe ujevn gange. Rent bortsett i fra det er det ikke noe feil med bilen som jeg kommer på. Kjempegode vinterdekk ! Bilen har gått over 300000, men om man ser bort i fra kammen så bærer den slett ikke preg av det ! =p Bilder og updates kommer etterhvert ! Pm funker ! Bilen er i daglig drift, og befinner seg i molde eller vestnes alt etter om han er på jobb eller hjemme =p pris: 14000bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drømmen om E28 Skrevet Juli 20, 2011 Share Skrevet Juli 20, 2011 Har en jetta om du er intr i bytte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hakonsenjr Skrevet Juli 20, 2011 Share Skrevet Juli 20, 2011 har du noe bilde av denne bilen =)? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drømmen om E28 Skrevet Juli 20, 2011 Share Skrevet Juli 20, 2011 jeg har noen gamle bilen min detta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
525i1991 Skrevet August 7, 2011 Share Skrevet August 7, 2011 kommer det noen bilder? eu godkjent hvor lenge? bytte i MC aktuelt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå